×

رئیس سازمان صمت گیلان مطرح کرد؛ گیلان ۷۰ برند معروف دارد/ شکوفایی اقتصادی با روش های نوین تجارت

  • کد نوشته: 80569
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۷
  • 66 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به وجود ۷۰ برند معروف در این استان گفت: در صورت برنامه ریزی صحیح و استفاده از روش های نوین تجارت می توان اقتصاد گیلان را شکوفا کرد. به گزارش گیل و دیلم ، تیمور پور حیدری عصر چهارشنبه در نخستین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار گیلان […]

    رئیس سازمان صمت گیلان مطرح کرد؛ گیلان ۷۰ برند معروف دارد/ شکوفایی اقتصادی با روش های نوین تجارت
  • رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به وجود ۷۰ برند معروف در این استان گفت: در صورت برنامه ریزی صحیح و استفاده از روش های نوین تجارت می توان اقتصاد گیلان را شکوفا کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، تیمور پور حیدری عصر چهارشنبه در نخستین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار گیلان اظهار کرد: استان گیلان پیشرو در فرانچایز است.

    وی با اشاره به تاکید وزارت صمت در خصوص توسعه کسب و کار و برگزاری دوره‌های آموزش در این خصوص افزود: با توجه به وجود ۷۰ برند معروف در گیلان، در صورت انجام برنامه ریزی دقیق و اصولی و استفاده از روش‌های نوین تجارت، علاوه بر کنار گذاشتن روش‌های سنتی می‌توان موجبات شکوفایی اقتصادی در این استان را پدید آورد.

    پورحیدری با اشاره به ضرورت بهره گیری از روش نشان سپاری برای توسعه کسب و کار گفت: با استفاده از روش‌های علمی تجارت روز دنیا، می‌توان فضای کسب و کار گیلان استان را توسعه داده و رونق اقتصادی ایجاد کرد.

    وی اضافه کرد: در روزهای آینده ۷۶ نفر در قالب تور تجاری و صنعتی برای بازدید از ظرفیت‌های گیلان، از کشور تاتارستان بازدید می‌کنند.

    برگزاری نخستین همایش فرانچایز در گیلان

    عضو هیئت مدیره و مدیر عامل انجمن فرانچایز ایران نیز در ادامه در این همایش با بیان اینکه گیلان نخستین استانی است که همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار در آن برگزار می‌شود، اظهار کرد: با فرهنگ سازی و ترویج فرانچایز اصولی می‌تواند قدم‌های مثبتی برای رونق اقتصادی در کسب و کارها برداشت.

    محمد علی ملایی با بیان اینکه فرانچایز مدلی برای توسعه کسب و کار به طریقه‌ی علمی و اصولی است، افزود: انتظار می‌رود با فراهم سازی بسترهای لازم برای فرانچایزرها، کسب و کارها توسعه یافته و تعطیلی کسب و کارهای خرد ممانعت به عمل آید.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدل فرانچایز می‌تواند کسب و کارها را ماندگارتر کند در تلاشیم با حمایت متولیان این فرآیند توسعه یابد.

    گفتنی است، فرانچایز مدلی برای توسعه کسب و کار است که بر اساس آن هنگامی که یک فرد یا مجموعه اقتصادی در صدد افزایش سهم خود در بازار فروش برآید یا دامنه جغرافیایی خود را با هزینه کم افزایش دهد، می‌تواند برای محصول و نام برند خود فرانچایز ایجاد کند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80569

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *