×

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان: دست دولت در کمک به صنعت چای بازتر از سال های گذشته خواهد شد

  • کد نوشته: 40451
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۸
  • 215 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: در بودجه ۹۸ دست دولت در کمک به صنعت چای و محصولات دیگر به مراتب بازتر از سال‌های گذشته خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم ، کیوان محمدی ضمن تکذیب مصاحبه یکی از نمایندگان استان گیلان درخصوص حذف یارانه چای از بودجه ۹۸، در جمع خبرنگاران، اظهار […]

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان: دست دولت در کمک به صنعت چای بازتر از سال های گذشته خواهد شد
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: در بودجه ۹۸ دست دولت در کمک به صنعت چای و محصولات دیگر به مراتب بازتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم ، کیوان محمدی ضمن تکذیب مصاحبه یکی از نمایندگان استان گیلان درخصوص حذف یارانه چای از بودجه ۹۸، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سیاست حمایتی دولت در بخش کشاورزی و از جمله چای با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

    این مقام مسئول گفت: این سیاست‌ها در چند سال اخیر آنچنان موجب امیدواری چایکاران عزیز شده که حدود ۴ هزار هکتار باغات رها شده، مجددا به چرخه تولید اضافه شده‌اند.

    وی افزود: در بودجه ۹۸ با تجمیع چند عنوان حدودا ۷۵۰ میلیارد تومان یارانه برای چای و چند محصول دیگر در نظر گرفته شده، در حالی‌ که یارانه چایکاران در سال‌های اخیر بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان بود.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان عنوان کرد: در شیوه جدید(بودجه ۹۸) دست دولت در کمک به صنعت چای و محصولات دیگر به مراتب بازتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

    محمدی، با توجه به پیچیدگی امر بودجه از خواص درخواست کرد که قبل از هر نوع اظهار نظر با متخصصان و متولیان امر مشورت کرده تا ناخواسته و ندانسته موجب تشویش افکار عمومی نشوند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40451

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *