×

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان مطرح کرد: برنامه ششم توسعه حاصل همفکری کارشناسان همه دستگاه‌هاست

  • کد نوشته: 23912
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • 141 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان گفت: برنامه ششم توسعه صرفاً کار کارشناسان این سازمان نبوده است بلکه حاصل همفکری کارشناسان همه دستگاه‌هاست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با بیان اینکه برگزاری سلسله نشست‌های توسعه، سه ماه پس از احیای این سازمان شکل گرفت، […]

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان مطرح کرد: برنامه ششم توسعه حاصل همفکری کارشناسان همه دستگاه‌هاست
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان گفت: برنامه ششم توسعه صرفاً کار کارشناسان این سازمان نبوده است بلکه حاصل همفکری کارشناسان همه دستگاه‌هاست.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با بیان اینکه برگزاری سلسله نشست‌های توسعه، سه ماه پس از احیای این سازمان شکل گرفت، گفت: این جلسه مختص جریان و گروه خاصی نیست بلکه همه کسانی که عشق به گیلان و ایران دارند در این جلسات که پنج‌شنبه آخر هرماه برگزار می‌شود گردهم می‌آیند و پیرامون توسعه و راه‌های آن تشریک مساعی می‌کنند.

    کیوان محمّدی ادامه داد: مفهوم توسعه در کشور قدمت طولانی دارد اما به اندازه این قدمت از موهبت آن برخوردار نشدیم که شاید به دلیل عدم اتفاق نظر و اشتراک معنا بوده است.

    وی به اهداف نشست‌های توسعه اشاره کرد و ادامه داد: یکی از اهداف این نشست‌ها این است که علاوه بر مراکز دانشگاهی، مفهوم توسعه را به عوام نیز انتقال دهیم و مدیران، مسئولان و بدنه اجتماعی با این مفهوم آشنایی بیشتری یابند تا روند توسعه‌یافتگی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه در برش استانی با کمک مجموعه‌ای ۳۵۰ نفره از کارشناسان، دانشگاهیان و بازنشستگان تصریح کرد: برنامه ششم توسعه صرفاً کار کارشناسان این سازمان نبوده است بلکه‌حاصل همفکری کارشناسان همه دستگاه‌هاست.امیدواریم برای تحقق و عملیاتی کردن آرمان‌ها و اهداف و نیز نظارت بر عملکرد، این همکاری‌ها تدوام داشته باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23912

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *