×

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان: حجم بالای خسارت سیل در رودسر/ خدمات رسانی مطلوب است

  • کد نوشته: 33084
  • ۱۳۹۷-۰۴-۰۵
  • 125 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به حجم بالای خسارت وارده به منطقه کاکرود شهرستان رودسر در سیل اخیر، گفت: به رغم وجود این میزان از خسارت خدمات رسانی مطلوب است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، کیوان محمدی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده کاکرود در منطقه […]

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان: حجم بالای خسارت سیل در رودسر/ خدمات رسانی مطلوب است
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به حجم بالای خسارت وارده به منطقه کاکرود شهرستان رودسر در سیل اخیر، گفت: به رغم وجود این میزان از خسارت خدمات رسانی مطلوب است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، کیوان محمدی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده کاکرود در منطقه اشکورات شهرستان رودسردر جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه حجم خسارت و آسیب های وارده به منطقه کاکرود بسیار زیاد بوده است.

     وی با بیان اینکه به رغم وجود این میزان خسارت، امداد رسانی و خدمات دهی از سوی دستگاه های مربوطه مطلوب است، افزود: تلاش ها برای عادی شدن شرایط زندگی برای ساکنان  منطقه ادامه دارد.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان برضرورت جایگزین کردن یک مسیر دسترسی به مناطق سیل زده در کوتاه ترین زمان تأکید کرد و گفت: احداث راه های ارتباطی جایگزین اولویت نخست در این منطقه محسوب می شود تا ارائه خدمات به مردم به بهترین شکل انجام شود.

    وی همچنین با اشاره به مشارکت مردم در خدمات رسانی به مردم آسیب دیده مناطق سیل زده، تصریح کرد: اگر مشارکت مردم منطقه نبود قطعا در ارائه خدمات رسانی با چالش و مشکل مواجه می شدیم.

    محمدی با اشاره به بازدید میدانی از منطقه سیل زده، حجم خسارت وارده به واحدهای مسکونی را اندک برشمرد و گفت: واحدهای آسیب دیده باید در اولویت بازسازی قرار گیرند.

    وی همچنین به خسارت وارده به محصولات کشاورزی و باغی نیز اشاره و خواستار برآورده میزان خسارت ها شد.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه طی روزهای آینده درباره وضعیت این منطقه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز جلسه ای برگزار می شود، افزود: تلاش می کنیم در این جلسه اعتبارات لازم برای بازسازی منطقه جذب شود.

    وی با اشاره به رانش زمین در منطقه سیل زده، اظهار کرد: در حال حاضر هرگونه گمانه زنی در زمینه ادامه رانش ها نیازمند اقدامات و مطالعات کارشناسی شده است تا راهکارهای لازم برای تثبیت وضعیت موجود در نظر گرفته شود/مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33084

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *