×

رئیس سازمان مدیریت گیلان: نبود تناسب در توزیع نیروها از مشکلات استان هاست

  • کد نوشته: 37781
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۹
  • 149 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان یکی از مشکلات عمده استان ها را نبود تناسب در توزیع نیروها دانست و گفت: جابجایی ساده‌ترین نیروها برای ما امکان پذیر نیست و امیدواریم به شورای راهبری توسعه مدیریت استان در این حوزه اختیار تفویض شود. به گزارش گیل و دیلم، کیوان محمدی عصر شنبه در جلسه […]

    رئیس سازمان مدیریت گیلان: نبود تناسب در توزیع نیروها از مشکلات استان هاست
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان یکی از مشکلات عمده استان ها را نبود تناسب در توزیع نیروها دانست و گفت: جابجایی ساده‌ترین نیروها برای ما امکان پذیر نیست و امیدواریم به شورای راهبری توسعه مدیریت استان در این حوزه اختیار تفویض شود.

    به گزارش گیل و دیلم، کیوان محمدی عصر شنبه در جلسه شورای راهبری توسعه استان که با حضور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار شد، افزود: باید اختیارات به شوراهای استان داده شود تا بتوان این مشکل را برطرف کرد.
    وی به مسئولیت سنگین سازمان امور اداری و استخدامی اشاره و تصریح کرد: این سازمان توسعه کل منابع انسانی را بر عهده دارد از این رو، شورای راهبری توسعه مدیریت می تواند نقش مهم و اساسی در استان ایفا کند که به این منظور بایستی اختیارات لازم به این شورا در استان ها داده شود. 
    محمدی تصریح کرد: در حال حاضر در برخی شهرستان ها به ازای هر ۲۲۲ نفر، یک پست سازمانی و در بخش ها به ازای هر ۶۴ نفر، یک پست سازمانی وجود دارد.
    وی در ادامه به ارزیابی هر ساله دستگاه‌ها اشاره و اضافه کرد: هر ساله در ارزیابی دستگاه ها مشکل داریم چرا که بعضی از دستگاه ها همکاری لازم را ندارند و به دلیل عدم مشارکت آنها اهمیت، ارزش و جایگاه نظام ارزیابی به چالش کشیده می‌شود.
    وی ادامه داد: به طور مثال از ۸۷ دستگاه در استان، حدود ۳۵ دستگاه در جشنواره شهید رجایی شرکت کردند که به کیفیت این جشنواره آسیب می رساند.
    فرزاد توکلی مدیرکل فناوری و اطلاعات گیلان نیز در این جلسه گفت: از ۲۲۰ خدمت الکترونیکی ارائه شده در استان، یکصد خدمت برون سپاری شده است.
    وی افزود: ۸۰۰ خدمت در استان شناسایی شده که با احتساب ۲۲۰ خدمت الکترونیکی ، ۲۵ درصد خدمات ارائه شده دستگاه ها در استان به صورت الکترونیکی انجام می شود.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37781

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *