×

رئیس سازمان چای خبر داد؛ پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان تسهیلات به چایکاران تا پایان امسال

  • کد نوشته: 65665
  • ۱۳۹۹-۱۱-۳۰
  • 117 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان چای کشور گفت: بیش از ۴ میلیارد تومان تسهیلات تا پایان امسال به چایکاران و کارخانه داران پرداخت می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ، حبیب جهانساز، رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه امسال بیش از ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به چایکاران و کارخانه داران شمال کشور پرداخت شده است، گفت: قرار است بیش از […]

    رئیس سازمان چای خبر داد؛  پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان تسهیلات به چایکاران تا پایان امسال
  • رئیس سازمان چای کشور گفت: بیش از ۴ میلیارد تومان تسهیلات تا پایان امسال به چایکاران و کارخانه داران پرداخت می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، حبیب جهانساز، رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه امسال بیش از ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به چایکاران و کارخانه داران شمال کشور پرداخت شده است، گفت: قرار است بیش از ۴ میلیارد تومان دیگر تسهیلات تا پایان امسال پرداخت شود.

    او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به چایکاران و صاحبان کارخانه‌های چایسازی گیلان و مازندران پرداخت شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۳۵ درصد بیشتر است.

    رئیس سازمان چای کشور اظهار داشت: ۳۰ میلیارد تومان از این تسهیلات، در قالب تسهیلات جاری و ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هم در قالب تسهیلات سرمایه‌ای پرداخت شد.

    جهانساز ادامه داد: این تسهیلات برای احیای باغ‌های چای، انواع هرس، خرید ماشین آلات باغی نظیر برگ چین، بازسازی، نوسازی و بهداشتی کردن کارخانه چای و خرید ماشین آلات چایسازی هزینه می‌شود.

    او یادآور شد: در بازپرداخت تسهیلات جاری، اقساط از بهای برگ سبز چای به تدریج کم می‌شود و بازپرداخت تسهیلات سرمایه‌ای در اقساط ۴ ساله با بهره ۴ درصد است.

    رئیس سازمان چای کشور تصریح کرد: بانک‌های مهر اقتصاد و توسعه و تعاون پارسال ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات به چایکاران و کارخانه داران پرداخت کردند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=65665

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *