×

رئیس سازمان چای کل کشور: کارخانجات ‌شمال ۸۸ درصد از قدرالسهم خود را به چایکاران پرداخت کردند

  • کد نوشته: 38439
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۷
  • 124 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان چای کشور‌ با اشاره به اینکه کارخانجات ۸۸ درصد قدرالسهم خود را به چایکاران شمالی پرداخت کردند گفت:‌ حدود ۱۱ میلیارد تومان از قدرالسهم کارخانجات باقی مانده است. به گزارش گیل و دیلم ،حبیب جهانساز در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ امروز سه شنبه ۱۵ آبان مبلغ ۶۹۲ میلیون تومان به حساب چایکاران شمال واریز شد […]

    رئیس سازمان چای کل کشور: کارخانجات ‌شمال ۸۸ درصد از قدرالسهم خود را به چایکاران پرداخت کردند
  • رئیس سازمان چای کشور‌ با اشاره به اینکه کارخانجات ۸۸ درصد قدرالسهم خود را به چایکاران شمالی پرداخت کردند گفت:‌ حدود ۱۱ میلیارد تومان از قدرالسهم کارخانجات باقی مانده است.

    به گزارش گیل و دیلم ،حبیب جهانساز در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ امروز سه شنبه ۱۵ آبان مبلغ ۶۹۲ میلیون تومان به حساب چایکاران شمال واریز شد بنابراین با احتساب مبالغی که تاکنون پرداخت شدند کارخانجات تاکنون ۸۸ درصد از قدرالسهم خود را به چایکاران شمالی پرداخت کرده است.

     رئیس سازمان چای کشور‌ ضمن اشاره به اینکه دولت قدرالسهم خود را به طور کامل پرداخت کرده است عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از کل مطالبات چایکاران شمالی پرداخت شده است و مابقی مبالغ باقیمانده نیز به زودی به حسابشان واریز می‌شود.

    جهانساز از پرداخت مابقی قدالسهم مربوط به کارخانجات در روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد:‌ با احتساب مبالغی که امروز  پرداخت شده‌اند کارخانجات ۸۸ درصد از قدرالسهم خود را پرداخت کرد و تنها حدود ۱۱ میلیارد تومان از قدرالسهم کارخانجات چایسازی باقیمانده است.

    وی قدرالسهم قابل پرداخت کارخانجات چایسازی شمال را ۹۳ میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت:‌ امیدواریم کارخانجات و واحدهای فرآوری چای شمال نیز هرچه زودتر مبالغ مورد نظر را به حساب سازمان چای واریز کنند تا مطالبات چایکاران به صورت کامل به حساب آنان واریز شود.

    رئیس سازمان چای کشور در مورد میزان چای خشک تولید شده در کارخانجات نیز خاطرنشان کرد:‌ میزان استحصال و تولید فرآورده چای خشک در سطح کارخانجات چایسازی و فرآوری برگ سبز چای و واحدهای فعال چایسازی شمال امسال به میزان ۲۵ هزار و ۳۶۶ تن رسیده است.

    به گزارش گیل و دیلم،‌ تا تاریخ ۳۰ مهر ۹۷ در حدود ۱۱۲ هزار و ۷۳۶ تن برگ سبز چای در مجموع از کشاورزان استان‌های گیلان و مازندران خریداری و به کارخانه‌های چایسازی تحویل داده شد که از این میزان حدود ‌۳۹ هزار و ۹۸۳ تن برگ سبز درجه یک و ۷۲ هزار و ۷۵۳ تن نیز برگ سبز درجه دو بوده است.

    منبع: تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38439

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *