×

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان: استعلام وضعیت ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراها از مراجع چهارگانه آغاز شد

  • کد نوشته: 14145
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۸
  • 120 بازدید
  • ۰
  • رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: با پایان ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حال حاضر ستاد انتخابات استان در حال استعلام از مراجع چهارگانه است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد احمدی‌پور صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه نام نویسی و ثبت نام […]

    رئیس ستاد انتخابات استان گیلان: استعلام وضعیت ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراها از مراجع چهارگانه آغاز شد
  • رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: با پایان ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حال حاضر ستاد انتخابات استان در حال استعلام از مراجع چهارگانه است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد احمدی‌پور صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه نام نویسی و ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا به پایان رسید اظهار داشت: در مجموع ۱۶ شهرستان گیلان ۱۵ هزار و ۴۸۰ نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان ثبت نام کردند.

    رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه در ۵۳ شهر استان گیلان هزار و ۸۵۲ نفر کاندیدا برای پنجمین دوره انتخابات شورا در شهرهای گیلان ثبت نام کردند افزود: از میزان مذکور ۲۰۰ نفر را بانوان گیلانی تشکیل می‌دهند.

    احمدی‌پور هزار و ۶۵۲ نفر از ثبت نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شوراها را مردان عنوان کرد و گفت: استقبال مردم گیلان در ثبت نام کاندیدای انتخابات شوراهای شهر و روستا چشمگیر است.

    وی با تاکید بر اینکه برای انتخابات مذکور در روستاها ۱۳ هزار و ۶۲۸ نفر در مجموع در حوزه‌های انتخابی روستاها ثبت نام کردند خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۷۸ نفر را زنان و ۱۲ هزار و ۸۵۰ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

    رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به اینکه با پایان ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حال حاضر ستاد انتخابات استان در حال استعلام از مراجع چهارگانه است تاکید کرد: استعلام چهارگانه کاندیداهای ثبت نام شده از ۷ تا ۱۴ فروردین انجام می‌شود.

    احمدی‌پور با تاکید بر اینکه از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ فروردین ماه زمان رسیدگی بررسی صلاحیت‌های کاندیداها در هیئت‌های اجرایی است تصریح کرد: ۲۴ فروردین نتایج صلاحیت‌ها به هیئت نظارت اعلام شده و ۲۵ تا ۳۱ فروردین بررسی صلاحیت‌ها در هیئت نظارت انجام می‌شود.
    منبع: تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14145

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *