×

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت: خدمات سازمان تأمین اجتماعی قابل‌تقدیر است/رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند

  • کد نوشته: 18698
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۵
  • 137 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه خدمات سازمان تأمین اجتماعی فراوان قابل‌تقدیر است گفت: تأمین اجتماعی جزو سازمان‌هایی است که خدمات بسیار ارزنده‌ای ارائه می‌کند و نمونه این ادعا در خدمات بیمارستان رسول اکرم (ص) قابل‌رؤیت است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» اسماعیل حاجی پور در جلسه شورای اسلامی شهرستان […]

    رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت: خدمات سازمان تأمین اجتماعی قابل‌تقدیر است/رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند
  • رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه خدمات سازمان تأمین اجتماعی فراوان قابل‌تقدیر است گفت: تأمین اجتماعی جزو سازمان‌هایی است که خدمات بسیار ارزنده‌ای ارائه می‌کند و نمونه این ادعا در خدمات بیمارستان رسول اکرم (ص) قابل‌رؤیت است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» اسماعیل حاجی پور در جلسه شورای اسلامی شهرستان رشت با تبریک به مناسبت میلاد باسعادت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: روز دختر را به‌تمامی دختران پاک‌دامن ایران اسلامی بالأخص شهرستان رشت تبریک می‌گویم.

    وی افزود: در جلسه امروز سه چهره خدوم و خدمتگزار مردم میهمان جلسه امروز شورای رشت هستند که در راستای خدمات تأمین اجتماعی نقش مهمی در استان ایفا می‌کنند.

    حاجی پور با اشاره به تلاش‌های شوراهای شهرستان رشت تصریح کرد: ۲۹۰ شورای روستا و هفت شورای شهر در شهرستان رشت مشغول به فعالیت هستند و خوشبختانه با تلاش آنان و دیگر عوامل امسال محصول برنج خوبی داریم و امیدواریم مشکلی در عرضه آن وجود نداشته باشد.

    وی بابیان اینکه شوراهای شهرستان و بخش حقوق دریافت نمی‌کنند گفت: برخلاف شوراهای شهر، شوراهای شهرستان هیچ حقوق و حق جلسه‌ای دریافت نمی‌کنند و اگر هم هرچند ماه یک‌بار مبلغی به آنان پرداخت شود بسیار ناچیز است.

    حاجی پور با اشاره به اینکه هدف از نشست امروز برقراری تعامل بیشتر با سازمان تأمین اجتماعی و بیمارستان‌ها برای رفع مشکلات مردم است افزود: خدا را شاکریم که در این راستا وجدانی آسوده داریم و هنر همه ما باید خدمت بدون منت باشد.

    رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به خدمات سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: تأمین اجتماعی جزو سازمان‌هایی است که خدمات بسیار ارزنده‌ای ارائه می‌کند و نمونه این ادعا در خدمات بیمارستان رسول اکرم (ص) قابل‌رؤیت است.

    وی بابیان اینکه در حال حاضر عمل تومور مغزی یک بیمار در بیمارستان رسول اکرم (ص) تأمین اجتماعی رشت در دست انجام است گفت: این عمل هشت ساعت به طول خواهد انجامید.

    رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به بیمه سلامت تصریح کرد: افرادی در روستاها حضور دارند که به‌جز بیمه سلامت امکاناتی دیگری ندارد و از ریاست بیمارستان رسول اکرم (ص) به‌طور ویژه سپاسگزارم و هرگاه بابت درمان، بستری و… بیماران به رئیس بیمارستان مراجعه نموده‌ایم در اسرع وقت خدمات‌رسانی به بیمار موردنظر انجام شد.

    حاجی پور بابیان اینکه البته همچنان مشکلاتی در گوشه و کنار دیده می‌شود تصریح کرد: افرادی در روستاها ساکن هستند که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند اما حاضر به دریافت کمک نیستند و درواقع صورت خود را باسیلی سرخ نگه می‌دارند.

    به گزارش گیل و دیلم، در این جلسه از علیرضا قانع مؤلف کتاب (شورای اسلامی شهر در آیینه قوانین) تجلیل شد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18698

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *