×

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد: آماده‌باش شهرداری رشت برای مقابله با بحران برف/ مدیریت بحران برف دلیل لغو سفر شهردار به کشور چین

  • کد نوشته: 28094
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۵
  • 203 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهرداری رشت برای مقابله با بحران با برف در آماده‌باش کامل قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سید امیرحسین علوی با اشاره به‌پیش بینی بارش برف شدید در رشت اظهار کرد: ستاد بحران شهرداری رشت از چند ماه گذشته جلسات متعددی به این منظور برگزار کرده […]

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد: آماده‌باش شهرداری رشت برای مقابله با بحران برف/ مدیریت بحران برف دلیل لغو سفر شهردار به کشور چین
  • رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهرداری رشت برای مقابله با بحران با برف در آماده‌باش کامل قرار دارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سید امیرحسین علوی با اشاره به‌پیش بینی بارش برف شدید در رشت اظهار کرد: ستاد بحران شهرداری رشت از چند ماه گذشته جلسات متعددی به این منظور برگزار کرده است و با توجه به اعلام هواشناسی جلساتی نیز اخیراً با پیشنهاد بنده در این زمینه تشکیل شد.

    وی گفت: امروز نیز بر اساس ضرورت جلسه ستاد بحران با حضور اعضای شورا و شهردار رشت و مدیران مناطق تشکیل شد و تمام مباحث موردنیاز در زمان بارش برف و ایجاد بحران شامل خدمات لجستیکی، نیروی انسانی و… مورد بررسی قرار گرفت.

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه شهرداری رشت به لحاظ برنامه‌ریزی و …نسبت به سال‌های گذشته در آمادگی بهتری قرار دارد تصریح کرد: شهرداری رشت برای بارش هر میزان برفی که بحران تلقی نشود و در حیطه آمادگی و اختیارات شهرداری رشت باشد آمادگی لازم را دارد.

    علوی با اشاره به سابقه بارش برف شدید در رشت بیان کرد: شهر رشت بارش برف بیش از یک متر را نیز تجربه کرده است و برای مدیریت این اندازه بارش نیازمند برف نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های دیگر است.

    وی با بیان اینکه شهرداری رشت طی سال‌های اخیر با توان لجستیکی خود و همراهی بخش خصوصی مشکلات رشت را در چنین مواقعی مدیریت کرده است تصریح کرد: شهرداری رشت در آمادگی کامل به سر می‌برد ولی ممکن است با توجه به حجم بارش برف لجستیک موردنیاز را در اختیار نداشته باشد و این مشکل را با بهره‌گیری از توان‌بخش خصوصی مرتفع خواهیم کرد.

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت به لغو سفر شهردار رشت به کشور چین اشاره کرد و گفت: قرار بود شهردار رشت به دعوت سازمان محیط‌زیست و به‌منظور بازدید از نیروگاه زباله‌سوز به کشور چین عزیمت نماید.

    علوی افزود: با توجه به‌پیش بینی سازمان هواشناسی و بارش احتمالی برف سنگین در رشت وی سفر به کشور چین را لغو کرده تا بتواند شرایط احتمالی را به‌خوبی مدیریت کند.

    وی به جنجال اخیر پیرامون سخنان عضو کمیسیون فرهنگی شورا درباره شهر رشت اشاره و بیان کرد: منظور محمدحسن علیپور چیزی نبوده که بیان‌شده است.

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: منظور وی ساختن شهری جدید با امکانات بهتر برای شهروندان بوده و اصلاً قصد توهین و… را نداشته است و بنده صحت‌وسقم این مطلب را از افراد مطلع پیگیری کرده‌ام/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28094

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *