×

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: عملکرد مثبت شوراها در افزایش مشارکت مردمی نقش دارد

  • کد نوشته: 31165
  • ۱۳۹۷-۰۲-۰۹
  • 195 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز شوراها گفت: عملکرد مثبت شوراها در افزایش مشارکت مردمی و رشد مدیریت مردم محور با بهره‌گیری از سرمایه‌های ناب مادی و معنوی ایران اسلامی نوید روزهای رشد و پیشرفت را برای میهن سرفرازمان دارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،دکتر امیر حسین علوی فرا رسیدن روز […]

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت:  عملکرد مثبت شوراها در افزایش مشارکت مردمی نقش دارد
  • رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز شوراها گفت: عملکرد مثبت شوراها در افزایش مشارکت مردمی و رشد مدیریت مردم محور با بهره‌گیری از سرمایه‌های ناب مادی و معنوی ایران اسلامی نوید روزهای رشد و پیشرفت را برای میهن سرفرازمان دارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،دکتر امیر حسین علوی فرا رسیدن روز شوراها را گرامیداشت و گفت:نهادهای مشورتی می‌توانند به عنوان کانون و بنیاد سرمایه اجتماعی،با اشراف بیشتر به ظرفیتها و معضلات موجود در محدوده جغرافیایی خود با قبول مسئولیت در محدوده اختیارات قانونی زمینه ساز توسعه پایدار منطقه ای و ملی شوند.

    وی ادامه داد:عملکرد مثبت شوراها در افزایش مشارکت مردمی و رشد مدیریت مردم محور با بهره‌گیری از سرمایه‌های ناب مادی و معنوی ایران اسلامی نوید روزهای رشد و پیشرفت را برای میهن سرفرازمان دارد.

    علوی اضافه کرد:خداوند بزرگ را شاکرم که فرصت خدمت به شهروندان فهیم و صبور شهر رشت را در مجموعه شورای اسلامی شهر در کنار نخبگان منتخب مردم به بنده عطا کرده است و با تبریک به مناسبت روز شوراها به همکاران عالی قدر خود در سراسر کشور و شهروندان رشت از درگاه الهی درخواست توفیق در این عرصه برای خود و سایر اعضای شورای اسلامی شهر و روستا را دارم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31165

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *