×

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر رشت: پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام باید ‌ساماندهی نهایی شوند

  • کد نوشته: 30180
  • ۱۳۹۷-۰۱-۰۱
  • 169 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای اسامی کلان‌شهر رشت با اشاره به اینکه موارد و مسائل از‌ نزدیک در حال رصد است افزود: پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام باید ‌ساماندهی نهایی شود و در کنار آن پروژه‌های جدیدی که برای شهر مزیت ایجاد می‌کند ادامه پیدا کنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، امیرحسین علوی در نشست خبری شبکه […]

    رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر رشت: پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام باید ‌ساماندهی نهایی شوند
  • رئیس شورای اسامی کلان‌شهر رشت با اشاره به اینکه موارد و مسائل از‌ نزدیک در حال رصد است افزود: پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام باید ‌ساماندهی نهایی شود و در کنار آن پروژه‌های جدیدی که برای شهر مزیت ایجاد می‌کند ادامه پیدا کنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، امیرحسین علوی در نشست خبری شبکه باران با بیان اینکه فضای امروز در مجموعه مدیریت شهری کلان‌شهر رشت مثال‌زدنی است اظهار کرد: یکی از بهترین‌ حالت‌ها و تجربیاتی بوده که در دوره‌های گذشته اتفاق افتاده و همدلی و آرامش بسیار خوبی در شورا و شهرداری رشت حاکم است.

    وی با اشاره به اینکه موارد و مسائل شهری از‌ نزدیک در حال رصد است بیان کرد: پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام باید ‌ساماندهی نهایی شود و در کنار آن پروژه‌های جدیدی که برای شهر مزیت ایجاد می‌کند ادامه پیدا کنند.

    رئیس شورای اسامی کلان‌شهر رشت با بیان اینکه پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی یکی از پروژه‌های بزرگ مدیریت شهری در سنوات گذشته بوده افزود: بعد از چندین سال‌ کار کردن و تقریباً حل بخشی عمده‌ای از مشکلات شهر، در تلاشیم تا در سال ۹۷‌ این پروژه‌ها را به انتها برسانیم.

    علوی با بیان اینکه پروژه‌های جدید باید مشکلات مردم را حل کند گفت: پروژه‌های جدید باید بخشی از مشکلات ترافیکی و‌ حمل‌ونقل شهر رشت را حل کند.

    وی با اشاره به اینکه مردم کلان‌شهر رشت سال‌ها خیابان جدیدی در شهر ندیدند بیان کرد: این مسئله قطعاً مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده که باید به‌زودی حل شود.

    رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر رشت با بیان اینکه باید دست شهردار را برای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی باز بگذاریم افزود: باید منابع به سمتی هدایت شود تا بعضی از پروژه‌ها در اولویت قرار گیرند و در این زمینه دستاورد مناسبی داشته باشیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30180

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *