×

رئیس شورای شهر رشت: ما در انتخاب شهردار رشت اشتباه نکرده ایم

  • کد نوشته: 34052
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۱
  • 241 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه ما در انتخاب شهردار رشت اشتباه نکرده ایم افزود: شورا در یک فرایند عقلانی و دموکراتیک با بیش از چند ماه تلاش در بررسی گزینه‌های بومی و غیر بومی، مسعود نصرتی را انتخاب کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید امیرحسین علوی در چهل و نهمین جلسه […]

    رئیس شورای شهر رشت: ما در انتخاب شهردار رشت اشتباه نکرده ایم
  • رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه ما در انتخاب شهردار رشت اشتباه نکرده ایم افزود: شورا در یک فرایند عقلانی و دموکراتیک با بیش از چند ماه تلاش در بررسی گزینه‌های بومی و غیر بومی، مسعود نصرتی را انتخاب کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید امیرحسین علوی در چهل و نهمین جلسه شورای شهر رشت، که صبح امروز با موضوع استعفای مسعود نصرتی از مدیریت شهرداری رشت برگزار شد، گفت: امروز روز خاصی برای همه ما بوده و صحبت‌های زیادی در ذهن همگان است.

    وی اظهار کرد: بی شک دکتر نصرتی دلایلی برای رفتن از کسوت شهرداری دارد اما لازم به یادآوری است که در جمع رسانه ها چگونه آمدن و رفتن وی را تشریح کنم تا در جراید ثبت شود . 

    علوی با اشاره به اینکه ما در انتخاب شهردار رشت اشتباه نکرده ایم افزود: شورا در یک فرایند عقلانی و دموکراتیک با بیش از چند ماه تلاش در بررسی گزینه‌های بومی و غیر بومی، نصرتی را با ۱۱ رای به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.

    وی ادامه داد: در این مدت شورا بالاترین سطح همکاری را با شهردار رشت داشت و ایشان گواه این همکاری هستند. درخواست و لایحه ای از سوی شهردار نبود که شورا در فضای کارشناسانه آن را بررسی نکرده باشد و مصوبه نداده باشد. شاهد این ادعا مصوبات بالای شوراست که با توجه به اعتماد به نصرتی ارایه شد و برای پیشبرد اهداف مدیریتی همکاری کرد و تا آخرین لحظه حضور ایشان باز تاکید می کنم  که اگر باز هم ایشان بخواهد بماند همراهی اعضای شورا را خواهد داشت.

    رئیس شورا افزود: مدیریت شهری تاثیر زیادی در فرایند خدمت رسانی دارد شهرداری بزرگترین سازمان خدمت رسان است و اعضای شورا با نظارت تلاش دارند به خوبی این روند را به پیش ببرند. انتظار است در این وقفه بوجود آمده، مدیران و بدنه با عزم و همت و درایت صدچندان کار کنند تا مردم وقفه ای در خدمت رسانی حس نکنند.

    علوی خطاب به مردم نیز گفت: مطمئن باشید اعضای شورا به قدر بضاعت و تمام توان فکری و جسمی از کمک نخبگان استفاده خواهند کرد تا بتوانند آسایش و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورند . 

    وی به انتخاب خود به عنوان نخستین رئیس شورای دوره پنجم اشاره و تصریح کرد: بعضا انتقاداتی در فضای مجازی نسبت به عملکرد ما مطرح است و حق است که از این نقدها استقبال کنیم. این روزها تک تک مطالب انتقادی را می خوانم تا بدانم در جامعه ما چه خبر است و نسبت به عملکرد ما چه دیدگاهی است.

    رئیس شورا تصریح کرد: برای آینده شهر و برای حفظ آرامش مدیریت شهری تلاش زیادی شد و در این شرایط سخت اقتصادی که بسیاری از شهرها مشکل در پرداخت حقوق کارکنان دارند، توانستیم با وجود مسدودیت ها حسابهای شهرداری، حقوق ها را به موقع پرداخت کنیم . 

    علوی تاکید کرد: برای کارهای زیربنایی وقت زیادی گذاشته شده، پروژه‌های عمرانی زیادی آماده عقد قرارداد است و این ثمره همراهی اعضای شورا با شهردار است و این مسیر تداوم خواهد داشت تا پروژه‌های تراموا، بازگشایی معابر و … از دستور مدیریت شهری خارج نخواهد شد و با قوت به پیش خواهد رفت.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34052

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *