×

رئیس شورای شهر لاهیجان : طرح جامع ترافیک لاهیجان تدوین شود

  • کد نوشته: 90253
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۷
  • 86 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: طرح جامع ترافیکی برای لاهیجان مطالعه و تهیه شود تا شاهد رفع مشکلات ترافیکی در این شهر باشیم. به گزارش گیل و دیلم ، محمد ایدرم در جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان، با بیان اینکه لاهیجان شهری توریستی بوده و در فصول مختلف سال پذیرای حجم زیادی مسافر است […]

    رئیس شورای شهر لاهیجان : طرح جامع ترافیک لاهیجان تدوین شود
  • رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: طرح جامع ترافیکی برای لاهیجان مطالعه و تهیه شود تا شاهد رفع مشکلات ترافیکی در این شهر باشیم.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد ایدرم در جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان، با بیان اینکه لاهیجان شهری توریستی بوده و در فصول مختلف سال پذیرای حجم زیادی مسافر است و این موضوع شهروندان و رانندگان حمل و نقل عمومی را کلافه کرده است ، افزود : ضروری است برای تسهیل در ترافیک شهر ، طرح جامع ترافیک داشته باشیم .

    وی گفت : بررسی تمامی مسائل و تصمیمات شهرستانی مربوط به حمل و نقل و ترافیک در صلاحیت شورای ترافیک بوده و چنانچه طرح جامع ترافیک لاهیجان تهیه شود می تواند مبنای عمل خوبی برای شورای ترافیک و سازمان حمل و نقل شهرداری باشد و از خیلی ناهماهنگی ها جلو گیری شود .

    رئیس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه براساس قانون، مدیریت آرامستان‌ها بر عهده شهرداری است، از شهرداری لاهیجان خواست برای ایجاد سازمان آرمستان ها پیگیری های لازم انجام شود .

    وی به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پارکهای سطح شهر اشاره و اظهار داشت : حضور برخی افراد نابهنجار و معتادان متجاهر در پارکهای سطح شهر نارضایتی عمومی را به دنبال داشته و می طلبد با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و حضور بیشتر کودکان در پارکها برای گذراندن اوقات فراغت، این موضوع بیش از پیش مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد و شهرداری نیز برای جلوگیری از سرقت لوازم پارکی و ایجاد امنیت بیشتر نسبت به استقرار نگهبان بیشتر در پارکها اقدام نماید .

    وی از اعضای شورا خواست جلسات کارشناسی پروژه ایجاد خیابان غذا را بیشتر نموده و با جدیت پیگیری نمایند.

    وی از شهردار خواست وضعیت تابلوهای تبلیغاتی را تعیین تکلیف نماید و هماهنگی های لازم بین شهرداری و پیمانکار تابلوها انجام شود .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90253

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *