×

رئیس فراکسیون مجمع خیرین سلامت مجلس: در سه سال گذشته کارهای بزرگی در حوزه سلامت انجام شد/ در بحث عمران و سلامت باید یک اجماع ملی به وجود بیاید

  • کد نوشته: 18066
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۲
  • 206 بازدید
  • ۰
  • نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر بخواهیم همه نگاه ها و انتظارات را از عهده یک وزارتخانه ببینیم محال است و اگر طالب این هستیم که مشکلات برطرف شود باید یک اراده ملی در حاکمیت به وجود بیاید. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدحسین قربانی، رئیس فراکسیون مجمع خیرین […]

    رئیس فراکسیون مجمع خیرین سلامت مجلس: در سه سال گذشته کارهای بزرگی در حوزه سلامت انجام شد/ در بحث عمران و سلامت باید یک اجماع ملی به وجود بیاید
  • نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر بخواهیم همه نگاه ها و انتظارات را از عهده یک وزارتخانه ببینیم محال است و اگر طالب این هستیم که مشکلات برطرف شود باید یک اراده ملی در حاکمیت به وجود بیاید.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدحسین قربانی، رئیس فراکسیون مجمع خیرین سلامت مجلس و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برگزاری جشنواره “عمران سلامت” گفت: این جشنواره بواسطه انسجام بخشی خیرین باعث می شود تا ضعف هایی که در حوزه های مختلف بهداشت و درمان وجود دارد تا حدودی ترمیم شود، چراکه با کمبود منابع در این حوزه مواجه هستیم و به کمک آن می توانیم این سرمایه ها را به این سمت هدایت کنیم.

    نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص ساخت بیمارستان ها در سطح کشور گفت: ساخت بیمارستان ها باید براساس سطح بندی و نیاز و جمعیت منطقه انجام شود تا بتوانیم ارائه خدمت بهتری به نیازمندان داشته باشیم.

    قربانی با بیان اینکه بیمارستان هایی که توسط وزارت بهداشت ساخته می شوند کارشناسی تر ساخته شده است گفت: یکی از کارهای خوبی که در دولت یازدهم انجام شده مربوط به بخش سلامت در حوزه های بهداشت و درمان، پیشگیری، توسعه تخت های بیمارستانی و نیروی انسانی بوده است. البته باید دقت داشت زمانیکه کاری به این حجم و بزرگی انجام می شود مسلما ضعف هایی هم داشته باشد.

    وی در ادامه تاکید کرد: اگر برخی دلشان برای نظام می سوزد انتقاد و پیشنهادهای خود را برای برون رفت از این ضعف ها داشته باشند اما بهتر است خوبی ها را هم ببینند و کارهای انجام شده را بازگو کنند و اینگونه نباشد که یک طرفه به این موضوع نگاه شود.

    رئیس فراکسیون مجمع خیرین سلامت مجلس گفت: کار بزرگی در کمتر از سه سال اخیر شروع شد و باید این تفکر و روحیه با نگاهی جامع تر و با رفع موانع پیشرفت توسعه و ضعف ها ادامه داشته باشد.

    قربانی اظهار داشت: در بحث عمران و سلامت باید یک اجماع ملی برای حوزه بهداشت و درمان به وجود بیاید چراکه این موضوع از عهده تنها یک وزارتخانه یا نهاد خارج است و باید یک اراده ملی برای اجرای طرح تحول سلامت و برطرف کردن مشکلات حوزه بهداشت و درمان به وجود بیاید. همچنین با تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب داشتند و نگاهی که در دولت و مجلس وجود دارد، باید این نگاه ادامه داشته باشد و به صورت بک تفکر ملی دربیاید.

    نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اینکه بخواهیم همه نگاه ها و انتظارات را از عهده یک وزارتخانه ببینیم محال است چراکه اگر طالب این هستیم که این بار سنیگن به مقصد خود برسد و مشکلات برطرف شود و مردم امیدوارتر باشند باید همه کمک کنیم تا این اراده ملی در حاکمیت به وجود بیاید/وبدا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18066

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *