×

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان: رشد اقتصادی، از مهاجرت کشاورزان جلوگیری می‌کند

  • کد نوشته: 17789
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۸
  • 81 بازدید
  • ۰
  • رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان گفت: رشد اقتصادی کشاورزان و روستاییان از مهاجرت جوانان روستایی به شهرها جلوگیری می‌کند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،دکتر مریم فلاحی در حاشیه مراسم دوره‌های آموزش عملی کارشناسان جدید الاستخدام در استان گیلان که در موسسه تحقیقات برنج کشور(رشت)در حال برگزاری است،گفت:امید می‌رود،در […]

    رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان: رشد اقتصادی، از مهاجرت کشاورزان جلوگیری می‌کند
  • رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان گفت: رشد اقتصادی کشاورزان و روستاییان از مهاجرت جوانان روستایی به شهرها جلوگیری می‌کند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،دکتر مریم فلاحی در حاشیه مراسم دوره‌های آموزش عملی کارشناسان جدید الاستخدام در استان گیلان که در موسسه تحقیقات برنج کشور(رشت)در حال برگزاری است،گفت:امید می‌رود،در این کارگاه آموزشی، با آموزش نیروها در آینده شاهد توانمندسازی کشاورزان و بدنبال آن افزایش تولید و رشد اقتصادی خانواده ها در روستاها باشیم.

    وی افزود: با اقتصادی شدن بخش کشاورزی از خروج نیروهای جوان روستایی جلوگیری می‌شود.

    دکتر فلاحی ادامه داد: توانمندسازی کشاورزان از طرف دیگر موجب تنوع محصولات کشاورزی در روستاها به‌خصوص برای خرده مالکها (مالکین زیر دو هکتار)شده و موجبات رشد اقتصادی آنها را نیز فراهم می کند.

    وی تصریح کرد: باید برای مالکین بزرگ کشاورزی نیز برنامه ارتقاء کیفی و کمی تولیدات داشته باشیم.

    رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلانTبرگزاری چنین دوره هایی را جهت کسب مهارت لازم برای مروجان بسیار مفید دانسته و بر آن تاکید کرد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17789

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *