×

رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: نتایج کاراته کاران گیلانی در آسیا راضی کننده بود

  • کد نوشته: 7798
  • ۱۳۹۵-۰۹-۱۳
  • 128 بازدید
  • ۰
  • اسفندیار زیال گفت : در جریان پانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی رده های سنی آسیا که هفته گذشته در اندونزی جریان داشت، هر چهار کاراته کار گیلانی حاضر در این رقابت ها موفق به کسب مدال شدند. وی اظهار کرد: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، کاراته کاران گیلانی موفق به […]

    رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: نتایج کاراته کاران گیلانی در آسیا راضی کننده بود
  • اسفندیار زیال گفت : در جریان پانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی رده های سنی آسیا که هفته گذشته در اندونزی جریان داشت، هر چهار کاراته کار گیلانی حاضر در این رقابت ها موفق به کسب مدال شدند.
    وی اظهار کرد: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، کاراته کاران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا و سه مدال برنز این دوره از مسابقات شدند که البته انتظار ما کسب دو مدال طلا بود.
    وی خاطرنشان کرد: در جریان این رقابت ها و در وزن ۸۴-کیلوگرم، محمدرضا گیلان پور کاراته کار شایسته گیلانی توانست با توجه به آسیب دیدگی که داشت ، با اقتدار تمامی حریفان خود را شکست دهد و مدال طلای این دوره از رقابت ها را بر گردن بیاویزد که اتنظار چنین نتیجه ای را از این کاراته کار داشتیم.
    وی بیان کرد: همچنین مجتبی محمدی و مهرداد مستحصن دیگر کاراته کاران گیلانی حاضر در این مسابقات ، توانستند دو مدال با ارزش برنز را کسب کنند و با توجه به اینکه برای اولین بار بود در رقابت های آسیایی حضور یافتند ، نتایج این دو کاراته کار نیز راضی کننده بود.
    رئیس هیات کاراته استان گیلان ادامه داد: سارا بهمن یار نیز تنها کاراته کار بانوی گیلانی در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا بود که سرانجام موفق به کسب مدال برنز شد.
    اسفندیار زیال اضافه کرد: البته انتظار ما از سارا بهمن یار بیشتر بود چو این کاراته کار شایسته گیلانی مدال نقره رقابت های جهانی را کسب کرده بود و به همین دلیل توقع داشتیم که بتواند مدال طلای آسیا را نیز کسب کند اما در نهایت به مدال برنز اکتفا کرد.
    وی در ادامه گفت: به هر حال نتایج کاراته کاران گیلانی حاضر در رقابت های رده های سنی آسیا راضی کننده بود چون هر چهار کاراته کار موفق به کسب مدال شدند و امیدواریم که این موفقیت ها ادامه داشته باشد و بتوانیم برای المپیک ۲۰۲۰نماینده ای از گیلان در رشته کاراته داشته باشیم.
    وی افزود: همچنین فاطمه قاسمی از استان گیلان به عنوان مربی تیم ملی کاراته جوانان بانوان ایران ، سعید حسنی پور از گیلان به عنوان مربی تیم ملی کاراته امید ایران در بخش آقایان و غفار تشکری از این استان نیز ، به عنوان مربی روانشناس به همراه تیم های ملی کاراته ایران در رقابت های قهرمانی آسیا حضور داشتند.
    وی اظهار کرد: در پانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی رده های سنی قهرمانی آسیا، زبده ترین کاراته کاران این رده سنی از قاره کهن در اندونزی با هم به رقابت پرداختند.
    در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کاراته و در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7798

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *