×

رئیس پلیس راهور استان گیلان: زیرساخت‌های نامناسب سبب افزایش ترافیک در رشت شده است

  • کد نوشته: 22184
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۴
  • 127 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: عدم وجود زیرساخت‌های مناسب سبب شرایط نامساعد ترافیکی در رشت شده است که با اصلاح آن به فرهنگ‌سازی ترافیکی در میان مردم نیز کمک به‌سزایی می‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ محمدرضا محمدی ظهر امروز در جلسه مشترک با اعضای کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر رشت […]

    رئیس پلیس راهور استان گیلان: زیرساخت‌های نامناسب سبب افزایش ترافیک در رشت شده است
  • رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: عدم وجود زیرساخت‌های مناسب سبب شرایط نامساعد ترافیکی در رشت شده است که با اصلاح آن به فرهنگ‌سازی ترافیکی در میان مردم نیز کمک به‌سزایی می‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ محمدرضا محمدی ظهر امروز در جلسه مشترک با اعضای کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: استان گیلان و کلانشهر رشت باید جایگاه ویژه خود را در کشور داشته باشد.

    رئیس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به علل عدم رفع مشکل ترافیک در کلانشهر رشت گفت: عدم وجود زیرساخت‌های مناسب سبب شرایط نامساعد ترافیکی در رشت شده که با اصلاح آن به فرهنگ‌سازی ترافیکی در میان مردم نیز کمک به‌سزایی می‌شود.

    محمدی با بیان اینکه برای راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر رشت باید گام به گام حرکت کرد خاطرنشان کرد: لازم نیست در ابتدا با تعداد زیادی دوربین شروع کنیم بلکه می‌توانیم گام به گام تعداد دوربین‌ها را افزایش دهیم.

    رئیس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با تقدیر از اقدامات کمیسیون ترافیک در دوره چهارم شورای شهر رشت گفت: ۵۰ میلیارد تومان در مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت هزینه شده و استفاده‌ای از آن نمی‌شود و ما در قبال آن مسئول هستیم.

    اسماعیل حاجی‌پور با بیان اینکه بعد از ایام عاشورا حسینی و پرداخت ۹۰ میلیون تومان به پیمانکار، مراحل راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت انجام می‌شود عنوان داشت: کل هزینه پیش بینی شده برای انجام این پروژه ۳۰۰ میلیون تومان است.

    رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت رسیدگی به شرایط ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) رشت گفت: باید به‌گونه‌ای مراحل نصب دوربین‌ها را شروع کنیم که مردم بازخورد آن را احساس کنند.

    رضا رسولی با بیان اینکه تجربه نظم ترافیکی در شهر سبب فرهنگ‌سازی در میان مردم می‌شود اظهار داشت: ساختمان مجهزی برای مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت در حال ساخت است که پاسخگویی پیشرفت‌های آینده را داشته باشد.

    به گزارش گیل و دیلم، در این جلسه و با نظر اعضای شورای اسلامی شهر رشت، تصمیم به تغییر نام بوستان “نارون” به بوستان “ترافیک” و انجام آموزش‌های ترافیکی در آن گرفته شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22184

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *