×

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد؛ برخورد با ۴۰ گروه گردشگری فاقد مجوز در گیلان

  • کد نوشته: 90972
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۱
  • 49 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۲ روز پایانی هفته گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت با ۴۰ گروه گردشگری فاقد مجوز در استان برخورد شده است. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ جاور صفاری امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه در سطح […]

    رئیس پلیس راه گیلان خبر داد؛ برخورد با ۴۰ گروه گردشگری فاقد مجوز در گیلان
  • رئیس پلیس راه گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۲ روز پایانی هفته گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت با ۴۰ گروه گردشگری فاقد مجوز در استان برخورد شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ جاور صفاری امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه در سطح جاده‌های استان شاهد تنوع کاربران ترافیکی هستیم، اظهار کرد: خودروهای سبک، سنگین و دارای مسافر، موتورسواران و دوچرخه‌سواران به صورت مداوم در معابر برون شهری حرکت می‌کنند که باید مسئولان گروه‌های گردشگری و ورزشی، حساسیت ویژه‌ای بر ایمنی تردد این نوع از کاربران در سطح معابر استان داشته باشند.

    وی تصریح کرد: در راستای ساماندهی و برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز و همچنین با توجه به اینکه عده‌ای از افراد که با انجام حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در سطح معابر برون شهری اقدام می‌کنند، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته در سطح استان اجرا شد.

    رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: با بکارگیری ۹ تیم پلیس راه از تردد ۴۰ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب ۹ دستگاه اتوبوس و ۱۴ دستگاه مینی‌بوس شامل ۲۸۵ نفر و همچنین ۲۹ دستگاه خودرو آفرودی به تعداد ۱۱۶ نفر و ۱۲ تور دوچرخه‌سواری جلوگیری شد.

    وی به نارضایتی مردم از اقدامات هنجار شکنانه گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز اشاره کرد و بیان داشت: برخورد با افراد هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90972

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *