×

رئیس پلیس راه گیلان: ورود ۱۵۰ هزار خودرو به گیلان/ترافیک عادی و روان است

  • کد نوشته: 32464
  • ۱۳۹۷-۰۳-۱۶
  • 77 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود بیش از ۱۵۰ هزار خودرو طی چند روز گذشته به این استان، گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سرهنگ حسین محمدپور در گفتگویی با اشاره به افزایش ورود خودرو و مسافر در چند روز گذشته […]

    رئیس پلیس راه گیلان: ورود ۱۵۰ هزار خودرو به گیلان/ترافیک عادی و روان است
  • رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود بیش از ۱۵۰ هزار خودرو طی چند روز گذشته به این استان، گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سرهنگ حسین محمدپور در گفتگویی با اشاره به افزایش ورود خودرو و مسافر در چند روز گذشته به استان گیلان، اظهار کرد: خوشبختانه به رغم این افزایش ورود خودرو ترافیک در تمامی محورهای استان عادی و روان است.

    وی خاطرنشان کرد: طی تعطیلات روزهای گذشته بیش از ۱۵۰ هزار خودرو از مسیر رودبار وارد گیلان شده اند.

    رئیس پلیس راه گیلان به حوادث رانندگی طی چند روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و سرعت مطمئنه در این تعطیلات شاهد تصادف منجر به فوت در گیلان نبوده ایم.

    وی با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات از مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهایشان خود را دارند خواست برای بازگشت برنامه ریزی مناسب داشته باشند و قبل از عصر روز جمعه حرکت کنند تا با ترافیک سنگین در محورها مواجه نشوند/مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32464

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *