×

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گیلان: هیچ رسته شغلی به نام قلیانسرا وجود ندارد/تمامی عروسی‌ها باید به‌صورت تفکیک جنسیتی و در ساعت تعیین شده برگزار شود.

  • کد نوشته: 14954
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۵
  • 150 بازدید
  • ۰
  • سرهنگ رضا محمدزاده با بیان اینکه پلیس در بعد ترافیکی و انتظامی بر تمامی کنسرت‌های موسیقی و برنامه‌های هنری و نمایشی نظارت کامل دارد گفت: پلیس مجری قانون است و موظف و مکلف برای برخورد با ناامنی‌ها و ناهنجاری‌هاست. رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان داشت: با توجه به ضوابط و قوانین تعیین […]

    رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گیلان: هیچ رسته شغلی به نام قلیانسرا وجود ندارد/تمامی عروسی‌ها باید به‌صورت تفکیک جنسیتی و در ساعت تعیین شده  برگزار شود.
  • سرهنگ رضا محمدزاده با بیان اینکه پلیس در بعد ترافیکی و انتظامی بر تمامی کنسرت‌های موسیقی و برنامه‌های هنری و نمایشی نظارت کامل دارد گفت: پلیس مجری قانون است و موظف و مکلف برای برخورد با ناامنی‌ها و ناهنجاری‌هاست.

    رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان داشت: با توجه به ضوابط و قوانین تعیین شده توسط اداره اماکن برای مدیران تالارهای عروسی، تمامی عروسی‌ها باید به‌صورت تفکیک جنسیتی و در ساعت تعیین شده  برگزار شود.

    وی با بیان اینکه رسته شغلی به نام قلیانسرا وجود ندارد گفت: اتحادیه صنف پزندگان مجوزی را تحت مجوز چایخانه برای افراد صادر کرده و بعد از صدور مجوز عده‌ای از این افراد برای سودجویی و کسب منفعت بیشتر از قلیان  استفاده می‌کنند که این امر به هیچ وجه با ضوابط تعریف شده پلیس اماکن همخوانی ندارد.

    محمدزاده با اشاره به اینکه هرگونه اجرای موسیقی زنده و نمایش در سفره خانه‌های سنتی باید تحت ضوابط تعریف شده نیروی انتظامی باشد افزود: اگر رسته‌های شغلی دیگر و شهروندان برای جمع آوری قلیانسراها از پلیس درخواست کنند پلیس موظف و مکلف به جمع آوری این اماکن است.

    رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به برگزاری کنسرت‌های موسیقی و اجراهای زنده گفت: قانون تاکید بر تایید محتوای کنسرت‌های موسیقی و اجراهای زنده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و مجوز این برنامه‌ها توسط آن اداره تایید می‌شود.

    وی اظهار داشت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی با اجرای هرگونه برنامه موسیقی، هنری و نمایشی توسط سفره خانه داران که بدون مجوز نیروی انتظامی باشد به‌شدت برخورد کرده و واحد صنفی مربوطه را با هماهنگی مقامات قضایی پلمپ می‌کند.

    وی گفت: در استان گیلان بیش از ۸۵ هتل، ۲۹ هتل آپارتمان، ۴۸ واحد مهمانپذیر، ۵۸ مجتمع اقامتی و از ۴ هزار واحد خانه مسافر  بیش از هزار و ۲۴۴ واحد خانه مسافر ساماندهی شده و مجاز وجود دارد و مابقی این خانه مسافرها جهت مجاز شدن توسط سازمان گردشگری مورد بررسی و شناسایی قرار می‌گیرند.

    رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه ۲۴۹ مجتمع غذاخوری و ۱۲ مجتمع سرگرمی و تفریحی در استان گیلان وجود دارد خاطرنشان کرد: تمامی این مجتمع‌ها تحت نظارت و بازرسی کامل پلیس قرار دارند.

    محمدزاده با اشاره به اینکه در نوروز ۹۶ ورود مسافر به استان گیلان نسبت به نوروز سال گذشته ۱۶.۱۶ درصد رشد داشت تصریح کرد: اسکان مسافر نیز در نوروز ۹۶ نسبت به نوروز سال گذشته ۱۸.۵ درصد افزایش داشته و این آمار نشان دهنده توریست پذیر بودن استان گیلان است.

    منبع: خبرگزاری تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14954

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *