×

رئیس پلیس پیشگیری گیلان خبر داد: دستگیری ۳۹۵ شکارچی غیرمجاز در گیلان

  • کد نوشته: 82746
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۹
  • 59 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری ۳۹۵ شکارچی غیر مجاز طی شش ماهه اول سال جاری توسط یگان حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ محمد حجتی در گفت‌وگو با خبرنگاران، از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در استان خبر داد و اظهار کرد: جهت جلوگیری از شکار […]

    رئیس پلیس پیشگیری گیلان خبر داد: دستگیری ۳۹۵ شکارچی غیرمجاز در گیلان
  • رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری ۳۹۵ شکارچی غیر مجاز طی شش ماهه اول سال جاری توسط یگان حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ محمد حجتی در گفت‌وگو با خبرنگاران، از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در استان خبر داد و اظهار کرد: جهت جلوگیری از شکار بی رویه و انقراض نسل حیوانات با کسانی که به صورت غیر مجاز اقدام به شکار می کنند طبق قوانین برخورد می شود.

    وی در ادامه با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری یگان حفاظت محیط زیست موفق به کشف ۵۳ قبضه سلاح غیر مجاز و ۲۳۱۰ مورد سایر ادوات و وسایل غیر مجاز شکار، هفت مورد شکار غیر مجاز پرندگان و ۴۴۴ مورد صید غیر مجاز آبزیان شده است، افزود: در این راستا ۳۹۵ نفر دستگیر و ۱۷۲ فقره پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا ارسال شده است.

    رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه همچنین در این خصوص ۲۰ مورد اخطاریه زیست محیطی برای متخلفان صادر شد از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه شکار غیر مجاز، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82746

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *