×

رئیس کانون صنفی راهنمایان گردشگری گیلان: تمرکز گردشگری بر برنامه های سنتی گیلان/ شفت کانون گلاب‌گیری گیلان

  • کد نوشته: 25675
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۶
  • 81 بازدید
  • ۰
  • رئیس کانون صنفی راهنمایان گردشگری گیلان با تاکید بر اینکه هر مرکز تفریحی یک محصول دارد گفت: راهنمایان گردشگری باید این محصول را اجرا کنند، ما باید روی امتیازات بین‌المللی تمرکز کنیم‌. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، محمود حارث ظهر امروز در نشست خبری با‌موضوع “رشت مقصد گردشگری در افق ۲۰۲۰” اظهار […]

    رئیس کانون صنفی راهنمایان گردشگری گیلان: تمرکز گردشگری بر برنامه های سنتی گیلان/ شفت کانون گلاب‌گیری گیلان
  • رئیس کانون صنفی راهنمایان گردشگری گیلان با تاکید بر اینکه هر مرکز تفریحی یک محصول دارد گفت: راهنمایان گردشگری باید این محصول را اجرا کنند، ما باید روی امتیازات بین‌المللی تمرکز کنیم‌.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، محمود حارث ظهر امروز در نشست خبری با‌موضوع “رشت مقصد گردشگری در افق ۲۰۲۰” اظهار کرد: عمر انجمن راهنمایان گردشگری به ۶ سال می‌رسد و این انجمن از سال ۹۵ از فعالترین انجمن‌های صنفی کل کشور است.

    رئیس کانون صنفی راهنمایان گردشگری گیلان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم این‌انجمن بحث بیمه است گفت: هنوز موفق نشدیم که بحث بیمه این سه هزار نفر راهنماهای گردشگری را به سرانجام برسانیم.

    وی با تاکید بر اینکه استان‌های شیراز، کرمان، یزد و آذربایجان در صنعت گردشگری حرفی برای گفتن دارند اذعان کرد: تعداد راهنمایان گردشگری استان ۳۷۶ نفر تا ماه گذشته بود که ۱۵۰ نفر از آن‌ها عضو انجمن هستند اما با این‌حال این انجمن به نقطه قوت خود نرسیده است.

    حارث با اشاره به بحث اطلاع رسانی گفت: این مراکز دست دوستان هم‌صنف گردشگری است اما راهنما‌یان دخالتی در این مکان ها ندارند.

    رئیس کانون صنفی راهنمایان گردشگری گیلان با تاکید بر اینکه هر مرکز تفریحی یک محصول دارد گفت: راهنمایان گردشگری باید این محصول را اجرا کنند، ما باید روی امتیازات بین‌المللی تمرکز کنیم‌.

    وی با بیان اینکه ظرفیت بین‌المللی استان گیلان به عنوان شهر خلاق خوراک در افزایش گردشگر نقش مهمی خواهد داشت خاطر نشان کرد: گلاب گیری همه را به یا کاشان می اندازد در صورتی که در شفت نیز این کار به طور ویژه انجام میگیرد، چرا روی برنامه جوکول که مختص گیلان است تمرکز نکنیم.

    حارث از آمادگی انجمن صنفی برای اطلاع‌رسانی بخش گردشگری خبر داد و افزود: باید در ارگان‌های ذیصلاح کارگروه گردشگری داشته باشیم و این انجمن می تواند این کارگروه‌ها را تشکیل دهد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25675

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *