×

رئیس کل دادگستری استان گیلان تاکید کرد: برخورد قاطع دستگاه قضایی با زمین خواران در گیلان

  • کد نوشته: 57642
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۳
  • 191 بازدید
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: باید با سودجویانی که هکتارها زمین را از کشاورزان به کمترین بها خریداری کرده و به ساخت و ساز غیرقانونی اختصاص می دهند برخورد قاطع صورت گیرد. به گزارش گیل و دیلم ،حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان با تسلیت سالروز رحلت بنیان گذار کبیر […]

    رئیس کل دادگستری استان گیلان تاکید کرد: برخورد قاطع دستگاه قضایی با زمین خواران در گیلان
  • رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: باید با سودجویانی که هکتارها زمین را از کشاورزان به کمترین بها خریداری کرده و به ساخت و ساز غیرقانونی اختصاص می دهند برخورد قاطع صورت گیرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان با تسلیت سالروز رحلت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی، به برخی از محورهای فکری ایشان در مدیریت جامعه اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: فکر و راه امام نباید فراموش شود و مدیران و مسئولان باید با مطالعه سیره و سخنان ایشان در «صحیفه نور» در امتداد مسیر انقلاب گام بردارند.

    وی با بیان اینکه نمی توان نسبت به زندگی و معیشت مردم بی تفاوت بود افزود: اجرای حکم تخریب یک بنا در چند صد متر اراضی کشاورزانی که تنها دارایی شان است از اهداف صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال نیست، بلکه باید با سودجویانی که هکتارها زمین را از کشاورزان به کمترین بها خریداری کرده و به ساخت و ساز غیرقانونی اختصاص می دهند برخورد قاطع صورت گیرد.

    رئیس کل دادگستری استان گیلان از اقدامات در خصوص اراضی ملی چاف و چمخاله در راستای برخورد با زمین خواران انتقاد کرد و بر نظارت دقیق نهادها و دستگاه های متولی در این زمینه تاکید کرد.

    وی در پایان یکی از معضلات را عدم مدارا و همکاری با سرمایه گذاران دانست و تصریح کرد: مسئولان در چارچوب قانون و با هدف ارتقاء و پیشرفت استان، مسیر سرمایه گذاری در گیلان را هموار کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=57642

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *