×

رئیس کل دادگستری استان گیلان: خودکفایی کشور مهمترین دستاورد تحقق شعار سال است

  • کد نوشته: 14728
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۱
  • 98 بازدید
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال»، اظهار کرد:از مهمترین دستاوردهای تحقق فرمان مقام معظم رهبری خودکفایی کشور در همه جهات و ایجاد اشتغال برای جوانان است . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، احمد سیاوش پور با اشاره به نامگذاری […]

    رئیس کل دادگستری استان گیلان:  خودکفایی کشور مهمترین دستاورد تحقق شعار سال است
  • رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال»، اظهار کرد:از مهمترین دستاوردهای تحقق فرمان مقام معظم رهبری خودکفایی کشور در همه جهات و ایجاد اشتغال برای جوانان است .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، احمد سیاوش پور با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال»،اظهار کرد:از مهمترین دستاوردهای تحقق فرمان مقام معظم رهبری خودکفایی کشور در همه جهات و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

    وی با بیان اینکه دستورات رهبری در زمینه افزایش تولید و ایجاد اشتغال خطاب به همه دستگاه ها است،وظیفه دستگاه قضایی را در اجرای منویات رهبری،خطیر دانست و از عزم جزم مجموعه دادگستری گیلان در تحقق آن خبر داد .

    رئیس کل دادگستری استان گیلان ضمن توصیه به همکاران برای همت مضاعف و تلاش بیشتر در سال جدید به اهمیت نقش یکایک آنها در توسعه و تعالی کشور اشاره کرد و گفت:پاسخگویی درست و رسیدگی عادلانه پرونده های قضایی،سبب جلب رضایت و خشنودی مردم شده و از اثرات آن ایجاد نشاط و پویایی در جامعه خواهد بود .

    سیاوش پور با اشاره به اهمیت سلامت دستگاه قضایی، خاطرنشان کرد:بخش های نظارتی در دادگستری کل استان گیلان به طور مستمر و پیوسته بر عملکرد زیرمجموعه نظارت دارند تا مردم شاهد کارکرد سالم و صحیح دستگاه قضایی استان باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14728

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *