×

رئیس کل دادگستری گیلان؛ پل چوبی کیاشهر با نظر دقیق کارشناسی مرمت شود | سازه‌ها و آلاچیق‌هایی مناسب نیز بسازید

  • کد نوشته: 81737
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۷
  • 196 بازدید
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مدیران استانی از پل چوبی کیاشهر بازدید کرد و در نشستی که به منظور احیا و مرمت آن برگزار شده بود حضور یافت. به گزارش گیل و دیلم ،حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مدیران استانی از پل چوبی کیاشهر بازدید کرد و […]

    رئیس کل دادگستری گیلان؛ پل چوبی کیاشهر با نظر دقیق کارشناسی مرمت شود | سازه‌ها و آلاچیق‌هایی مناسب نیز بسازید
  • رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مدیران استانی از پل چوبی کیاشهر بازدید کرد و در نشستی که به منظور احیا و مرمت آن برگزار شده بود حضور یافت.

    به گزارش گیل و دیلم ،حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مدیران استانی از پل چوبی کیاشهر بازدید کرد و در نشستی که به منظور احیا و مرمت آن برگزار شده بود حضور یافت.

    حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان با توضیحاتی در خصوص مفهوم عدالت تصریح کرد: عدالت به معنای توازن است و اگر در جامعه‌ای توازن نباشد جز کاستی و نارسایی نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.

    وی با بیان اینکه یک قدرت متوازن می‌تواند زمینه ساز اقدامات مبارکی در جامعه باشد گفت: همه مجموعه‌ها و نهادها باید در کنار یکدیگر و در راستای یک هدف مشخص تلاش نمایند.

    رئیس شورای قضایی استان به شهردار کیاشهر دستور داد تا مرمت پل چوبی هرچه زودتر اجرایی شود و افزود: مرمت این سازه چوبی باید با کارشناسی دقیق و علمی و اظهار نظر افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد.

    وی همچنین خاطر نشان کرد: در کنار مرمت پل، سازه‌ها و آلاچیق‌هایی نیز در جهت زیبایی و تلطیف فضا و متناسب با این مکان ساخته شود و پیشرفت کار نیز باید به رئیس حوزه قضایی کیاشهر گزارش شود.

    احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به پیشینه تاریخی بندر کیاشهر اظهار داشت: جلوه‌گری طبیعت در این منطقه خصوصا استقرار پل چوبی کیاشهر به مساحت ۱ کیلومتر در تالاب بین المللی بوجاق بستری برای جذب گردشگر و اشتغال جوانان منطقه است.

    وی با بیان اینکه به لحاظ غفلت ورزی مدیران گذشته پل تاریخی کیاشهر کیفیت خود را از دست داده است گفت: ریاست کل دادگستری استان پس از بازدید، دستور مرمت و به‌سازی سریع این پل را صادر کردند.

    آقایی در پایان افزود: زیباسازی ساحل بندر کیاشهر باید توسط شهرداری این منطقه به بهترین صورت انجام شده و مسیر قایقرانی آن نیز لایروبی گردد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81737

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *