×

رئیس کل دادگستری گیلان: تکیه بر توان داخلی نیاز کشور در عرصه اقتصادی است

  • کد نوشته: 29678
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۲
  • 149 بازدید
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری گیلان گفت:تکیه بر توان داخلی و کار و همت مضاعف نیاز کشور در عرصه اقتصادی است . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،احمد سیاوش‌پور در نشست ستاد استانی پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضا که در شهر صنعتی رشت برگزار شد،با اشاره به علل افزایش و سیر صعودی تعداد […]

    رئیس کل دادگستری گیلان:  تکیه بر توان داخلی نیاز کشور در عرصه اقتصادی است
  • رئیس کل دادگستری گیلان گفت:تکیه بر توان داخلی و کار و همت مضاعف نیاز کشور در عرصه اقتصادی است .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،احمد سیاوش‌پور در نشست ستاد استانی پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضا که در شهر صنعتی رشت برگزار شد،با اشاره به علل افزایش و سیر صعودی تعداد پرونده‌های قضایی اظهار کرد:اغلب پرونده‌های قضایی در سطح استان ریشه در مسائل اقتصادی و مباحث اجتماعی و فرهنگی دارد .

    وی نگاه راهبردی در کشور را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری معطوف به اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:قوه قضائیه با تبعیت از منویات معظم له از همه ظرفیت خود برای کمک به سرمایه گذاران و بهبود اوضاع اقتصادی بهره می‌برد.

    رئیس کل دادگستری گیلان تغییر نگرش و باورها را مولفه اصلی برون رفت از مشکلات موجود در صنعت و اقتصاد کشور دانست و گفت:امروز تکیه بر توان داخلی و کار و همت مضاعف نیاز کشور در عرصه اقتصادی است.

    سیاوش‌پور در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست،خواستار مطالبه‌گری بیشتر بخش خصوصی از مدیران استان شد و افزود:نمایندگان بخش خصوصی نظیر خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و امکانات،خواسته‌های فعالان عرصه صنعت و تجارت را از مسئولان مطالبه کند.

    وی مهمترین موضوع در حقوق عامه استان را حفظ محیط زیست برشمرد و افزود:اقلیم خاص استان گیلان و شرایط ویژه زیست محیطی آن ایجاب می کند تا همه طرح‌های توسعه اقتصادی و صنعتی دارای پیوست محیط زیستی باشند.

    سیاوش‌پور ضمن انتقاد از روند کند ساماندهی و اصلاح وضعیت دفع پسماند استان بر لزوم مدیریت پسماند در شهر صنعتی رشت و سایر شهرک‌های صنعتی استان تاکید کرد و افزود:برای کاهش خطرات محیط زیستی و جلوگیری از صدمه به سلامت مردم لازم است در این خصوص اقدامات عاجل صورت گیرد تا عقب ماندگی گذشته در این زمینه جبران شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29678

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *