×

رئیس کل دادگستری گیلان عنوان کرد: نظارت دادستانی و سازمان بازرسی بر محل هزینه اعتبارات پسماند گیلان

  • کد نوشته: 53126
  • ۱۳۹۸-۱۰-۰۹
  • 213 بازدید
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری گیلان گفت: دادستانی و سازمان بازرسی بر محل هزینه اعتبارات پسماند استان نظارت خواهند داشت. به گزارش گیل و دیلم ،حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی روز گذشته (یکشنبه) در نشست شورای قضایی که با موضوع بررسی اقدامات پسماند سراوان برگزار شد، با بیان اینکه فقر امکانات و فقر سرمایه در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: […]

    رئیس کل دادگستری گیلان عنوان کرد: نظارت دادستانی و سازمان بازرسی بر محل هزینه اعتبارات پسماند گیلان
  • رئیس کل دادگستری گیلان گفت: دادستانی و سازمان بازرسی بر محل هزینه اعتبارات پسماند استان نظارت خواهند داشت.

    به گزارش گیل و دیلم ،حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی روز گذشته (یکشنبه) در نشست شورای قضایی که با موضوع بررسی اقدامات پسماند سراوان برگزار شد، با بیان اینکه فقر امکانات و فقر سرمایه در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: آن چه امروز به عنوان معضل در کشور احساس می شود کمبود بهره مندی از نیروی متخصص با انگیزه و پرتلاش است.

    وی به حجم انبوهی از زباله در سراوان و سایر نقاط گیلان اشاره و تصریح کرد: هر جا انسان های کوچک بر مناصب بزرگ تکیه زنند نه تنها آبادانی و سازندگی ایجاد نمی شود بلکه بر مشکلات پیشین افزوده خواهد شد.

    این مقام ارشد قضایی با اشاره به اینکه مراجعه مردم به دادگستری ها آینه عملکرد مسئولان است گفت: بار مسئولیت های انجام نشده دستگاه های اجرایی بر دوش دستگاه قضا است و تعدادی زیادی از پرونده های محاکم  ناشی از ترک فعل ها و عدم پذیرش مسئولیت ها است.

    رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دادستانی و سازمان بازرسی بر خرج کرد و محل هزینه اعتبارات پسماند استان نظارت خواهند داشت، اظهار امیدواری کرد: با ذهنیت فعالی که هم اکنون نزد مسئولان بوجود آمده، در آینده شاهد تغییرات مطلوبی در وضعیت پسماند گیلان باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53126

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *