×

رئیس کل دادگستری گیلان: نیروهای امنیتی کشور در برابر اقدامات گروه های تروریستی هوشیارتر باشند

  • کد نوشته: 16661
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۹
  • 136 بازدید
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر قدرت نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی کشور خواستار هوشیاری بیشتر آنها در مقابله با گروه های تروریستی و جریانات مخرب شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احمد سیاوش پور در سومین نشست کمیته رفع اطاله دادرسی که در دادگستری گیلان برگزار شد، در ابتدا، شهادت جمعی […]

    رئیس کل دادگستری گیلان:  نیروهای امنیتی کشور در برابر اقدامات گروه های تروریستی هوشیارتر باشند
  • رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر قدرت نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی کشور خواستار هوشیاری بیشتر آنها در مقابله با گروه های تروریستی و جریانات مخرب شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احمد سیاوش پور در سومین نشست کمیته رفع اطاله دادرسی که در دادگستری گیلان برگزار شد، در ابتدا، شهادت جمعی از هموطنان در حملات تروریستی روز گذشته به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

    وی با تاکید بر قدرت نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی کشور خواستار هوشیاری بیشتر آنها در مقابله با گروه های تروریستی و جریانات مخرب شد.

    رئیس کل دادگستری استان گیلان اظهار امیدواری کرد:امنیت و آرامش کشور به همت و تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی همچون گذشته برقرار باشد .

    سیاوش پور افزود: در راستای کاهش اطاله دادرسی آنچه در اولویت قرار دارد کاهش ورودی پرونده ها از طریق اقدامات قانونی در حوزه پیشگیری است .

    این مقام ارشد قضایی گفت: بر طبق قانون مدنی، دادگاه رسیدگی کننده به پرونده می تواند همزمان با رسیدگی به دعوی خواهان به مدیون مهلتی برای پرداخت بدهد یا بدهکاری را تقسیط نماید.

    وی ادامه داد: توجه به این موضوع در جریان رسیدگی و عدم طرح دعوی اعسار موجب کاهش ورودی پرونده ها و کاهش اطاله دادرسی می شود .

    احمد سیاوش پور کاهش زمان دادرسی را از مهمترین اهداف دستگاه قضایی در راستای رسیدگی سریعتر به دعوی خواهان و احقاق حق برشمرد و هدف از تشکیل کمیته رفع اطاله دادرسی را بررسی راهکارها و رفع موانع در این موضوع دانست.

    وی در پایان این نشست اظهار امیدواری کرد با تصمیمات و مصوبات این کمیته بیش از پیش در جهت کاهش زمان رسیدگی پرونده ها گام برداشته شود ./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16661

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *