×

رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت: مدیریت پسماند از اولویتهای شهرداری رشت است

  • کد نوشته: 39081
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۱
  • 150 بازدید
  • ۰
  • رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت گفت: مدیریت پسماند و رفع مشکلات پیرامون آن از اولویت های شهرداری رشت است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با ابراز گلایه از عدم تحقق وعده های دولت درباره زباله […]

    رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت:  مدیریت پسماند از اولویتهای شهرداری رشت است
  • رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت گفت: مدیریت پسماند و رفع مشکلات پیرامون آن از اولویت های شهرداری رشت است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با ابراز گلایه از عدم تحقق وعده های دولت درباره زباله سوز سراوان اظهار کرد: انتظار داریم اعتبارات مورد نیاز دولتی به منظور احداث دستگاه زباله سوز در سراوان هر چه سر یعتر اختصاص پیدا کرده و این دغدغه مهم و اساسی برطرف شود.

    وی با اشاره به سند راهبردی پسماند شهرداری رشت گفت: جمع آوری پسماند خشک و تفکیک زباله از مبدا موضوع مهمی است که باید در سند راهبردی بیش از گذشته به آن توجه شده و افزایش ظرفیت کارخانه کودآلی نیز می تواند گام موثری در کاهش حجم زباله های رشت باشد.

    شیرزاد به خرید مخازن زباله ۶۶۰ لیتری برای رشت اشاره کرد و افزود: بسیاری از مخازن زباله در رشت شکسته شده و قابل تعمیر نیستند و باری اضافه به دوش پاکبانان تحمیل می کنند.

    وی با تاکید به ساماندهی سگ های بلاصاحب در رشت تصریح کرد : این موضوع بارها در کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا مطرح شده و انتظار داریم با عقیم سازی، واکسینه کردن و اقدامات پیشگیرانه از خطرات ناشی از حضور سگ های بلاصاحب در رشت جلوگیری شود.

    شیرزاد با انتقاد از عدم پرداخت حقوق و مزایای معوقه پاکبانان رشت بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه تاخیر در پرداخت حقوق کارگران برای آنان مشکلات زیادی فراهم می کند.

    رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت به سرد شدن هوا اشاره کرد و گفت: شرکت های پیمانکاری موظفند البسه مناسب فصلی در اختیار پاکبانان قرار داده و در صورت عدم توجه به این موضوع با آنان برخورد خواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39081

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *