×

رانش زمین روستایی در لاهیجان/۲ماشین در رودخانه افتادند

  • کد نوشته: 20977
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۷
  • 64 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به حادثه دیدگان در پی سقوط ۲ دستگاه خودرو به رودخانه ای در روستای سطلسر شهرستان لاهیجان واقع در شرق استان خبر داد. مهدی ولی پور روز جمعه درباره این امدادرسانی گفت: ۲ تیم از امدادگران هلال احمر گیلان، ۲ دستگاه […]

    رانش زمین روستایی در لاهیجان/۲ماشین در رودخانه افتادند
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به حادثه دیدگان در پی سقوط ۲ دستگاه خودرو به رودخانه ای در روستای سطلسر شهرستان لاهیجان واقع در شرق استان خبر داد.

    مهدی ولی پور روز جمعه درباره این امدادرسانی گفت: ۲ تیم از امدادگران هلال احمر گیلان، ۲ دستگاه خودروی پراید و پیکان وانت را از رودخانه بیرون کشیدند.

    وی ادامه داد: این حادثه، مصدومیت یا تلفات جانی نداشته است.

    ولی پور درباره گزارش رانش زمین در روستای سطلسر لاهیجان بیان کرد: تمامی روستاهای دهستان سطلسر شامل روستاهای علیسرود پایین ، کت شال بالا و پایین، بیجار باغ ، کوه بیجار و چلک مشکلی ندارند و تنها در روستای علیسرود بالا در انتها روستا ، یک‌ مورد رانش زمین اتفاق افتاده و فقط مسیر تردد یک منزل در انتهای روستا بسته شده و برق منطقه نیز قطع است.

    در پی بارش شدید باران امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان ۱۲۰ خانوار مسافر را در ورزشگاه اصلی لاهیجان، ۵۰ خانوار مسافر را در رودسر و ۷۰ خانوار مسافر را در لنگرود اسکان دادند.

    شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    اداره کل هواشناسی گیلان روز گذشته با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که با شمالی شدن جریانات، شرایط برای بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، کاهش دما ، رعد و برق و احتمال تگرگ فراهم می شود و بر این اساس، آسمان استان طی امروز (جمعه) ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، رعد و برق، کاهش دما، عصر و شب کاهش ناپایداری خواهد بود

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20977

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *