×

رانندگان مراقب لغزندگی جاده های گیلان باشند

  • کد نوشته: 47427
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۰
  • 59 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش باران از روز گذشته گفت: جاده های استان لغزنده است و رانندگان باید بش از پیش مراقب کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حسین محمدپور صبح دوشنبه در گفت و گویی افزود: در شرایط بارندگی دید […]

    رانندگان مراقب لغزندگی جاده های گیلان باشند
  • رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش باران از روز گذشته گفت: جاده های استان لغزنده است و رانندگان باید بش از پیش مراقب کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حسین محمدپور صبح دوشنبه در گفت و گویی افزود: در شرایط بارندگی دید افقی کم است از این رو رانندگان بایستی سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند تا شاهد ترددی ایمن در راه‌های استان باشیم.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی راه‌های استان باز است، ادامه داد: هم اکنون ترافیک در راه‌های استان عادی و روان است.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان به تصادفات در راه‌های استان نیز اشاره و بیان کرد: خوشبختانه از روز گذشتته تا کنون، تصادف منجر به فوت در راه‌های استان نداشته‌ایم.

    طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ آسمان امروز استان ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد و رعد و برق (پاره‌ای نقاط شدید / ‏‬خیلی شدید، بویژه نواحی مرکزی و شرقی) مناطق مستعد تگرگ خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47427

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *