×

رانندگی بدون گواهینامه جان نوجوان ۱۶ ساله لاهیجانی را گرفت

  • کد نوشته: 38671
  • ۱۳۹۷-۰۸-۲۲
  • 60 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از فوت نوجوان ۱۶ ساله در تصادف دو دستگاه موتو سیکلت در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ “رسول عزیزی” در گفت و گویی در تشریح این خبر گفت : در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقع یک فقره تصادف […]

    رانندگی بدون گواهینامه جان نوجوان ۱۶ ساله لاهیجانی را گرفت
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از فوت نوجوان ۱۶ ساله در تصادف دو دستگاه موتو سیکلت در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ “رسول عزیزی” در گفت و گویی در تشریح این خبر گفت : در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقع یک فقره تصادف در یکی از روستاهای این شهرستان؛ بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.
    این مقام انتظامی افزود: در این حادثه یک دستگاه موتور سیکلت به‌راکبی نوجوانی ۱۶ ساله به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل موتور سیکلت با یک دستگاه موتور سیکلت دیگر برخورد که منجر به مصدومیت هر دو راکب شد و بلافاصله هر رو راکب جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
    سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متاسفانه راکب ۱۶ ساله موتورسیکلت که مقصر حادثه نیز بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی و شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد
    فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در کنترل و کاهش این گونه حوادث گفت: پلیس به تنهایی نمی‌تواند در پیشگیری از حوادثی این چنین موفق باشد و خانواده‌ها با کنترل و آموزش نوجوانان خود می‌توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38671

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *