×

راه‌اندازی تصفیه شیرابه زباله سراوان تا سال آینده

  • کد نوشته: 43470
  • ۱۳۹۷-۱۲-۲۱
  • 238 بازدید
  • ۰
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: تصفیه شیرابه زباله سراوان ساخته شده و تا پایان شهریورماه سال آینده نصب و راه اندازی خواهد شد.  به گزارش گیل و دیلم، علی اوسط اکبری مقدم گفت: ۲۳۰میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر اخیر دولت به گیلان برای ساماندهی پسماند پیش‌بینی‌شده،که ۴۵ میلیارد تومان برای ساماندهی دو رودخانه رشت اختصاص […]

    راه‌اندازی تصفیه شیرابه زباله سراوان تا سال آینده
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: تصفیه شیرابه زباله سراوان ساخته شده و تا پایان شهریورماه سال آینده نصب و راه اندازی خواهد شد. 

    به گزارش گیل و دیلم، علی اوسط اکبری مقدم گفت: ۲۳۰میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر اخیر دولت به گیلان برای ساماندهی پسماند پیش‌بینی‌شده،که ۴۵ میلیارد تومان برای ساماندهی دو رودخانه رشت اختصاص یافته است و در سال های ۹۸ و ۹۹ تخصیص خواهد یافت. 

    وی افزود: با جذب ۱۵ میلیارد تومان از این اعتبار، بنا داریم تا شهریورماه سال آینده یعنی حدود ۶ ماه دیگر، فاز یک تصفیه خانه مسکن مهر را تکمیل کنیم و ۳۰ میلیارد تومان دیگر هم صرف تجهیز تصفیه خانه فاضلاب فخب رشت و هدایت فاضلاب برخی مناطق شهر به آن خواهد شد.

    اوسط اکبری‌مقدم گفت: سیستم تصفیه شیرابه زباله سراوان هم ساخته شده و تا پایان شهریور سال آینده نصب و راه اندازی خواهد شد. 

    وی تصریح کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب ۶ بیمارستان رشت هم بین ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت دارد و تا اواخر تابستان سال آینده راه اندازی خواهند شد.

    اوسط اکبری مقدم خاطرنشان‌ کرد: با وجود اینکه زمین تصفیه خانه فاضلاب شهر صنعتی رشت جانمایی شده اما به علت هزینه بر بودن ساخت این تصفیه خانه، بخش خصوصی در حال حاضر توان اجرای آن را ندارد اما تلاش می‌کنیم، راهکاری برای تامین مالی آن بیندیشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43470

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *