×

رضا حیدری نژاد : با پیشگیری قبل از شروع سیل، جریان گاز هیچ مشترکی قطع نشده است.

  • کد نوشته: 37101
  • ۱۳۹۷-۰۷-۱۴
  • 214 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، با پیشگیری قبل از شروع سیل، جریان گاز هیچ مشترکی قطع نشده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان گفت: با اقدامات تیم مدیریتی و عملیاتهای انجام شده بمنظور رفع موانع شبکه ها و تاسیسات شهری و […]

    رضا حیدری نژاد :  با پیشگیری قبل از شروع سیل، جریان گاز هیچ مشترکی قطع نشده است.
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،

    با پیشگیری قبل از شروع سیل، جریان گاز هیچ مشترکی قطع نشده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان گفت: با اقدامات تیم مدیریتی و عملیاتهای انجام شده بمنظور رفع موانع شبکه ها و تاسیسات شهری و روستایی، در جریان سیل اخیر جریان گاز هیچ مشترکی قطع نشده است.
    حیدری نژاد گفت: ۲ مورد قطع گاز مشترکین بدلیل ریزش دیوار و پارگی انشعاب گاز در منطقه شهری و روستایی سرچشمه، در اسرع وقت برطرف گردید.
    رئیس اداره گاز شهرستا لاهیجان افزود: پایداری جریان گاز مصرف کنندگان خانگی، تجاری، صنعتی و عمده در هر شرایطی از اهداف تیم مدیریتی این اداره می باشد.
    وی افزود: براساس برنامه ریزی مدیریتی تعریف شده این اداره عملیات های روتین مرتبط با تعمیرات اساسی، تاسیسات و تجهیرات خود را تا ۳۱ شهریور ماه با ضریب ۱۰۰ درصد انجام به پایان رسانیده و آماده ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در فصل سرما می باشد.
    حیدری نژاد در پایان افزود: مشترکین شهری و ۱۸۰ روستای گازدار میتوانند درصورت نیاز، بصورت ۲۴ ساعته از طریق تماس با شماره ۱۹۴ خدمات دریافت فرمایند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37101

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *