×

رضا علیزاده خبرداد: دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان رودسر

  • کد نوشته: 23475
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۰
  • 148 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:۴مجرم که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در یکی از روستاهای بخش رحیم آباد شهرستان رودسر کردند،دستگیر شدند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»رضا علیزاده گفت: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر تردد خودروی پیکان در یکی از روستاهای بخش رحیم آباد به […]

    رضا علیزاده خبرداد: دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان رودسر
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:۴مجرم که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در یکی از روستاهای بخش رحیم آباد شهرستان رودسر کردند،دستگیر شدند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»رضا علیزاده گفت: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر تردد خودروی پیکان در یکی از روستاهای بخش رحیم آباد به قصد حفاری غیرمجاز،ضابطین یگان حفاظت شهرستان رودسر بلافاصله به صحنه وقوع جرم اعزام شدند .

    وی ادامه داد:مجرمانی که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در یکی از روستاهای بخش رحیم آباد شهرستان رودسر کردند،به همت نیروهای پایگاه حفاظتی میراث فرهنگی این شهرستان دستگیر شدند .

    علیزاده اضافه کرد:در جریان اجرای این عملیات و در اقدامی غافلگیرانه ۴متهم در حین انجام جرم دستگیر شدند که در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کردند .

    وی خاطرنشان کرد:با توجه به محرز بودن جرم این افراد،مجرمان برای تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی های بعدی به مرجع قضایی شهرستان رودسر ارجاع داده شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23475

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *