×

رضا علیزاده: گیلان از دیرباز تاکنون قطب بزرگ گردشگری است

  • کد نوشته: 22264
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۵
  • 110 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان به مناسبت روز جهانی جهانگردی گفت: گیلان از دیرباز تاکنون به دلیل برخورداری از میراث فرهنگی غنی،طبیعتی بکر،زیبا و داشتن مردمی خونگرم توانسته به قطب بزرگ گردشگری تبدیل شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا علیزاده گفت: روز جهانی جهانگردی و مهمترین روز سالنامه فعالان […]

    رضا علیزاده: گیلان از دیرباز تاکنون قطب بزرگ گردشگری است
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان به مناسبت روز جهانی جهانگردی گفت: گیلان از دیرباز تاکنون به دلیل برخورداری از میراث فرهنگی غنی،طبیعتی بکر،زیبا و داشتن مردمی خونگرم توانسته به قطب بزرگ گردشگری تبدیل شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا علیزاده گفت: روز جهانی جهانگردی و مهمترین روز سالنامه فعالان این عرصه در سطح جهانی است.در ایران نیز توجه به جهانگردی و صنعت گردشگری در حال افزایش بوده و مسئولان و تصمیم گیران در تمامی نقاط جهان به این نتیجه می رسند که امروزه دیگر گردشگری سودآور ترین صنعت در عرصه جهانی به شمار می آید .

    وی ادامه داد:هم اکنون ایران اسلامی از نظر برخورداری از جاذبه‌های متنوع گردشگری،جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در جایگاهی ممتاز قرار دارد و توانسته در یکی دو دهه اخیر با ورود به وادی گردشگری و توریسم درآمد ارزی هنگفتی داشته باشند .

    علیزاده افزود:در این بین گیلان از دیرباز تا کنون به دلیل برخورداری از میراث فرهنگی غنی،طبیعتی بکر،زیبا و داشتن مردمی خونگرم توانسته به قطب بزرگ گردشگری تبدیل شود و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سمت خود جذب کند.

    مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان برخورداری از عناصر فرهنگی تاریخ ساز و ابنیه و محوطه های تاریخی بی نظیر گردشگری گیلان را تحت الشعاع خود قرار داده؛تا آنجا که امروز این استان در صنعت جهانگردی و توریسم قد علم کرده است .

    وی ادامه داد: اینک در روزی که نامش مزین به روز جهانی جهانگردی شده،ضمن تبریک به فعالان این حوزه،از علاقمندان به صنعت گردشگری دعوت می شود تا از استان سرسبز گیلان و جاذبه‌های بی نظیر آن دیدن کنند و سفیر فرهنگی این دیار در جای جای ایران و جهان شوند .

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22264

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *