×

رفع تصرف اراضی ملی ۴ میلیاردی در آستانه‌اشرفیه

  • کد نوشته: 46556
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۳
  • 157 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ عیسی روشن قلب در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه اقدام به […]

    رفع تصرف اراضی ملی ۴ میلیاردی در آستانه‌اشرفیه
  • فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ عیسی روشن قلب در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه اقدام به تصرف اراضی ملی کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

    این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس ضمن هماهنگی قضائی با همکاری اداره منابع طبیعی از محل مورد نظر بازدید کردند. 

    وی با بیان اینکه در این بازدید مشخص شد ۴ هزار متر از اراضی ملی توسط فردی تصرف شده، گفت: متهم با سیم‌خاردار و فنس زمین مورد نظر را محصور و اقدام به ساخت ۴ باب دکه چوبی در آنجا کرده بود. 

    روشن قلب، تصریح کرد: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهر‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد. کارشناسان ارزش ریالی زمین تصرف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند. 

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه در پایان با اشاره به اینکه در این راستا متهم ۵۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، برای حفظ و حراست از اراضی ملی در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46556

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *