×

رفع مشکلات پسماند در سراوان نیازمند همت جمعی است

  • کد نوشته: 24664
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۴
  • 163 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه رفع مشکلات پسماند در سراوان نیازمند همت جمعی، باور قلبی و انگیزه است، گفت: ادارات مربوطه موظند در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، سیروس شفقی در جلسه ساماندهی سایت زباله سراوان که در فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۱۳ […]

    رفع مشکلات پسماند در سراوان نیازمند همت جمعی است
  • فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه رفع مشکلات پسماند در سراوان نیازمند همت جمعی، باور قلبی و انگیزه است، گفت: ادارات مربوطه موظند در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، سیروس شفقی در جلسه ساماندهی سایت زباله سراوان که در فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز، اظهار کرد: یکی از مشکلات مبتلابه شهرستان رشت بحث پسماند بوده که در تمامی استان های شمالی به معضل تبدیل شده است.

    فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ۳۳ سال است که سراوان به سبب سایت زباله دچار معضل شده، افزود: سال ۹۲، قراردادی جهت ایجاد زباله سوز در سراوان منعقد شد، اما تاکنون اقدامی در این راستا انجام نگرفته است.

    شفقی با بیان اینکه رفع مشکلات پسماند در سراوان نیازمند همت جمعی، باور قلبی و انگیزه است، گفت: ادارات مربوطه موظند در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

    وی ادامه داد: ان شاالله جلسه بعدی را در سایت سراوان برگزار می کنیم و به جد پیگیر ساماندهی سایت زباله در سراوان که مهم ترین دغدغه مردم منطقه است، هستیم تا در کوتاه ترین زمان با عزم جدی شاهد رفع این مشکل بزرگ باشیم.

    در ادامه رحیمی، بخشدار مرکزی رشت اظهار کرد: سه هفته اخیر حمله مگس به منطقه، آسایش را از ساکنین گرفته بود و این تنها یکی از مشکلات ناشی از زباله های موجود در سراوان است، با این وجود امروز مردم سراوان همپای ملت ولایتمدار ایران در راهپیمایی شرکت کردند و اثبات کردند که همواره حامی انقلاب هستند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24664

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *