×

رمضانپور نرگسی: شورای پنجم برای حفظ خانه‌های تاریخی برنامه دارد

  • کد نوشته: 23539
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۲
  • 126 بازدید
  • ۰
  • رمضانپور در نشست آسیب شناسی خانه های تاریخی گفت : شناسایی،بازسازی و راه اندازی خانه های تاریخی یکی از اولویت های شورای پنجم است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،احمد رمضانپور در نشست علمی آسیب شناسی خانه های تاریخی گیلان در پژوهشکده گیلان شناسی برگزار شد گفت:شورای پنجم برای حفظ بناهای تاریخی برنامه دارد […]

    رمضانپور نرگسی: شورای پنجم برای حفظ خانه‌های تاریخی برنامه دارد
  • رمضانپور در نشست آسیب شناسی خانه های تاریخی گفت : شناسایی،بازسازی و راه اندازی خانه های تاریخی یکی از اولویت های شورای پنجم است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،احمد رمضانپور در نشست علمی آسیب شناسی خانه های تاریخی گیلان در پژوهشکده گیلان شناسی برگزار شد گفت:شورای پنجم برای حفظ بناهای تاریخی برنامه دارد .

    وی افزود:مدیریت شهری برای خانه های تاریخی گیلان برنامه دارد و مقدمات این مهم نیز با برگزاری نشست های تخصصی فراهم شده است .

    رمضانپور افزود:ما به دنبال این هستیم که شهر رشت به عنوان مرکز گیلان به عنوان مقصد گردشگران باشد و ماندگاری سفر را افزایش دهیم .

    وی به تشکیل کمیته حفظ خانه های تاریخی به همت کمیسیون فرهنگی شورا اشاره و تاکیدکرد: شناسایی،بازسازی و راه اندازی خانه های تاریخی یکی از اولویت های شورای پنجم است .

    وی با اشاره به احیا و تغییر کاربری خانه‌های تاریخی قزوین،اظهار کرد: امیدواریم با تجربه موفق نصرتی، شهردار جدید در شهر قزوین، ما نیز بتوانیم احیای بناهای تاریخی مرکز استان را در دستور کار قرار دهیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23539

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *