×

عضو مجلس خبرگان رهبری :
رهبر انقلاب اعلام کردند شکایت فتنه‌گران را پیش خدا خواهم برد

  • کد نوشته: 96703
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۰
  • 165 بازدید
  • ۰
  • عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن درصدد است تا انتخابات پیش‌رو را بی‌ارزش جلوه دهد، گفت: انتخابات امسال از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در حکم میثاق با ولایت و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، امام و شهیدان است.
    رهبر انقلاب اعلام کردند شکایت فتنه‌گران را پیش خدا خواهم برد
  • به گزارش گیل و دیلم ، ایرنا نوشت: خاتمی به وقایع نهم دی سال ۸۸ اشاره و اظهار کرد: آن روز به صراحت گفتیم سران فتنه برانداز هستند و شیوه براندازی از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه برای خادمان نظام اسلامی مشکل ساز بوده و هست. اما آنچه همیشه باعث پیروزی مردم بوده، بصیرت آنها است. واژه دوم که رهبری روی آن تاکید دارند بصیرت است که معنای گسترده ای دارد، اما روح بصیرت آن‌ است که در نهج‌البلاغه آمده و آن دشمن شناسی و به موقع عمل کردن است.

    واژه‌های کلیدی در بیانات رهبری

    عضو خبرگان رهبری همچنین صبح امروز در جمع علما و روحانیان حوزه علمیه تربت حیدریه به تبیین چهار واژه کلیدی در سخنان مقام معظم رهبری طی یک دهه اخیر اشاره کرد و گفت: «فتنه، بصیرت، نفوذ و جهاد تبیین» چهار واژه‌ای است که مقام معظم رهبری بر روی آنها برای پیشگیری از انحراف و حفظ نظام و آرمان‌های انقلاب تاکید دارند. نخستین واژه فتنه است که بیش از ۲۰۰ بار رهبر معظم انقلاب از آن نام بردند و اعلام کردند شکایت فتنه گران را پیش خدا هم خواهم برد و این نخستین واژه‌ای است که برخی‌ها نمی‌خواهند از آن نام برده شود.

    وی واژه سوم سخنان رهبری را نفوذ دانست و افزود: ایشان در بیاناتشان هشدار دادند که مراقب نفوذی‌ها باشید، چراکه نفوذی‌ها انقلاب مشروطیت را به انحراف کشاندند و وارث آن‌ پهلوی‌ها شدند. چهارمین واژه مورد تاکید مقام معظم رهبری جهاد تبیین است. تک تک دلسوزان و دغدغه‌مندان نظام رزمنده این میدان هستند، به خصوص نقش علما و روحانیون در جهاد تبیین بسیار مهم و ضروری است.

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=96703

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *