×

رودسر قهرمان لیگ والیبال نوجوانان گیلان

  • کد نوشته: 31367
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۶
  • 77 بازدید
  • ۰
  • تیم والیبال رودسر به مقام قهرمانی لیگ والیبال نوجوانان گیلان دست‌یافت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، در دیدار فینال لیگ والیبال نوجوانان گیلان، تیم هیات والیبال رودسر با نتیجه نزدیک سه بر دو مقابل تیم هیات والیبال رشت به برتری دست‌یافت و به مقام قهرمانی دست‌یافت. رودسری‌ها که دو ست نخست را با […]

    رودسر قهرمان لیگ والیبال نوجوانان گیلان
  • تیم والیبال رودسر به مقام قهرمانی لیگ والیبال نوجوانان گیلان دست‌یافت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، در دیدار فینال لیگ والیبال نوجوانان گیلان، تیم هیات والیبال رودسر با نتیجه نزدیک سه بر دو مقابل تیم هیات والیبال رشت به برتری دست‌یافت و به مقام قهرمانی دست‌یافت.

    رودسری‌ها که دو ست نخست را با نتیجه ۲۲ بر ۲۵ و ۱۰ بر ۲۵ به رقیب قدرتمند واگذار کرده بودند در دیداری عجیب و در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۷ ، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۸ مقابل هیات والیبال رشت به برتری دست‌یافتند.

    تیم هیات والیبال رودسر برای رسیدن به فینال در دیدار نیمه‌نهایی مقابل آکادمی شیرتری به برتری سه بر صفر دست‌یافت‌اند؛ رودسری‌ها در دیدار نیمه پایانی در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۰ ، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ رقیب فومنی را شکست دادند.

     در سوی مقابل هیات والیبال رشت در مرحله نیمه پایانی موفق شد هیات والیبال انزلی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد؛ رشتی‌ها ست نخست را با نتیجه ۲۲ بر ۲۵ به رقیب واگذار کردند و درست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷ ، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز از میدان بیرون آمدند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31367

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *