×

روستاییان کنتورهای آب را از یخ‌زدگی محافظت کنند

  • کد نوشته: 53632
  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۹
  • 142 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از مشترکان روستایی خواست با توجه به کاهش دمای هوا، کنتورهای آب را از یخ زدگی، محافظت کنند. به گزارش گیل و دیلم ،محبعلی رنج ور روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: سرمای هوا ممکن است موجب یخ‌زدگی کنتور ، ترکیدگی لوله‌ها و اتصالات آب به ویژه […]

    روستاییان کنتورهای آب را از یخ‌زدگی محافظت کنند
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از مشترکان روستایی خواست با توجه به کاهش دمای هوا، کنتورهای آب را از یخ زدگی، محافظت کنند.

    به گزارش گیل و دیلم ،محبعلی رنج ور روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: سرمای هوا ممکن است موجب یخ‌زدگی کنتور ، ترکیدگی لوله‌ها و اتصالات آب به ویژه در ارتفاعات و نقاط کوهستانی شود؛ از اینرو ، توصیه می شود روستاییان برای جلوگیری از یخ زدگی ، کنتورهای آب را بپوشانند.
    وی تصریح کرد:مشترکان می توانند در این فصل به منظور جلوگیری از شکستگی کنتورها، آن را به وسیله الیاف، گونی، نایلون ، کاه ، کلش و پارچه های پشمی بپوشانند.

    رنج ور اضافه کرد: مشترکانی که انشعاب و کنتور آب آنها دچار یخ‌زدگی می‌شود، به هیچ وجه از آب داغ به طور مستقیم برای یخ‌زدایی استفاده نکنند زیرا موجب ترکیدگی لوله و کنتور خواهد شد.

    گیلان دارای بیش از دو هزار و ۵۰۰ روستاست. افزون بر ۳۰۰ هزار مشترک در نزدیک به  یک هزار و ۸۰۰ روستای استان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هستند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53632

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *