×

روند افزایش دما تا پایان هفته در گیلان

  • کد نوشته: 51592
  • ۱۳۹۸-۰۸-۱۳
  • 130 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: تا پایان هفته جاری ، طی روز روند افزایش دما را در استان شاهد هستیم. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار در منطقه است؛ بنابرای […]

    روند افزایش دما تا پایان هفته در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: تا پایان هفته جاری ، طی روز روند افزایش دما را در استان شاهد هستیم.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار در منطقه است؛ بنابرای تا پایان هفته  طی روز روند افزایش دما پیش بینی می شود  و روز چهارشنبه گاهی با گذرامواج کم و بیش ناپایدار ، افزایش ابر،  احتمال رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست .

    وی تصریح کرد: اسمان استان برای فردا( سه شنبه) صاف تا قسمتی ابری ، گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز چهارشنبه کمی تا نیمه ابری ، به تدریج افزایش ابر و وزش باد ، احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

    وی بیشینه  و کمینه دمای استان را طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب مربوط به منجیل  با ۱۹ درجه سلسیوس و ماسوله با چهار درجه سلسیوس عنوان کرد.

    غلامی به دمای رشت مرکز استان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره و بیان کرد: بیشینه دما برای رشت   ۱۵ درجه سلسیوس و کمینه دما ۹ درجه سلسیوس ثبت شده است.

    وی گفت : همچنین بیشترین بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مربوط به رودسر با ۱۴ و شش دهم میلیمتر بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51592

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *