×

رونمایی از سند ترکمانچای شهرداری لاهیجان | آیا جواد تمیزکار اینجا هم نماینده مردم است ؟

  • کد نوشته: 39666
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۶
  • 277 بازدید
  • ۰
  • عجیب اما واقعی رونمایی از سند ترکمانچای شهرداری لاهیجان آیا جواد تمیزکار این جا هم نماینده ی مردم است ؟ به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، پس از حواشی ایجاد شده در جلسه کمیته پسماند شهرستان لاهیجان که سخنگوی شورای این شهر خود را به عنوان نماینده و دلسوز مردم معرفی کرده بود […]

    رونمایی از سند ترکمانچای شهرداری لاهیجان | آیا جواد تمیزکار اینجا هم نماینده مردم است ؟
  • عجیب اما واقعی

    رونمایی از سند ترکمانچای شهرداری لاهیجان

    آیا جواد تمیزکار این جا هم نماینده ی مردم است ؟

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، پس از حواشی ایجاد شده در جلسه کمیته پسماند شهرستان لاهیجان که سخنگوی شورای این شهر خود را به عنوان نماینده و دلسوز مردم معرفی کرده بود ، تصاویری از اسناد مرتبط با قرار داد شهرداری لاهیجان با شرکت ” آژمان اریکه شهر ” ، در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفت که قسمتی از آن جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن زوایای پنهان و آشکار آن انتشار می یابد .

    در متن قرار دادی که مشاهده می شود ، در حالیکه مبلغی برای آن تعیین نشده ، مدت زمان ۳۲ ساله در نظر گرفته شده است ! که می توان از آن به عنوان ترکمنچای دیگر ، در ابعاد کوچک تر نام برد .

    شایان ذکر است ، به گفته شاهدان عینی سخنگوی شورای شهر لاهیجان دیروز ، کسانی را که صدای او را به عنوان نماینده مردم منعکس نکنند بی شرافت خطاب کرده بود .

    انتظار می رود پس از مطالبه گری مردم و مسئولین ، بالاخص رسانه های حقیقت طلب و همسو با منافع عمومی ، پاسخگویی جواد تمیزکار سخنگوی شورای شهر لاهیجان را که در حمایت از شهردار این شهر ، جانانه به مقابله با مخالفین وی برمی خیزد شاهد بوده باشیم .

    تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم پس از استماع دفاعیات آقای سخنگو و شهردار لاهیجان ، ضمن انتشار مفاد کامل قرار داد مذکور ، پس از بررسی صحت و سقم مدارک دریافتی ، از دیگر اسنادی که در اختیار این رسانه خبری قرار گرفته رونمایی خواهد کرد .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39666

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *