×

رگبار موقتی باران در گیلان طی فردا

  • کد نوشته: 45310
  • ۱۳۹۸-۰۲-۰۹
  • 245 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از رگبار موقتی باران و احتمال رعد و برق در استان طی فردا (سه شنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ سامانه کم فشار و استقرار جو به طور […]

    رگبار موقتی باران در گیلان طی فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از رگبار موقتی باران و احتمال رعد و برق در استان طی فردا (سه شنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ سامانه کم فشار و استقرار جو به طور غالب پایدار در منطقه است بنابراین تا پایان هفته وزش باد جنوبی (بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید) و در برخی نقاط جلگه ای پدیده مه پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، رگبار موقتی باران (گاهی شدید) و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

    وی آسمان امروز را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد جنوبی (بویژه ارتفاعات و دامنه ها) و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، احتمال مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد ، رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

    به گفته غلامی، بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۲۶ درجه مربوط به رودبار بوده و کمینه دمای فردا در استان نیز با شش درجه مربوط به دیلمان خواهد بود. 

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۲۶ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۰ درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45310

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *