×

ریخت و پاش زباله کابوس وحشتناک سفیدرود

  • کد نوشته: 18786
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۸
  • 58 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه گفت:فردمتخلفی که به ریخت و پاش غیربهداشتی زباله در حاشیه رودخانه این شهرستان اقدام کرده بود، به پاکسازی کلیه زباله های منطقه محکوم شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»ابراهیم غلامی از صدورپنج حکم قضائی برای متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه، خروج پسآب بدون تصفیه در محیط […]

    ریخت و پاش زباله کابوس وحشتناک سفیدرود
  • رئیس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه گفت:فردمتخلفی که به ریخت و پاش غیربهداشتی زباله در حاشیه رودخانه این شهرستان اقدام کرده بود، به پاکسازی کلیه زباله های منطقه محکوم شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»ابراهیم غلامی از صدورپنج حکم قضائی برای متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه، خروج پسآب بدون تصفیه در محیط زیست، صید غیرمجاز و دفع و ریخت وپاش زباله، شکار غیرمجاز خبر داد.

    وی افزود: با توجه به پیگیریهای بعمل آمده طی یک ماه گذشته احکام قضائی برای متخلفین محیط زیست شهرستان صادر شد و طی آن برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه از رودخانه های شهرستان مجموعأ به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

    وی ادامه داد: یک شرکت بازیافتی در شهرک صنعتی بدلیل عدم ملاحظه و رعایت ضوابط ومقررات زیست محیطی وخروج پسآب حاصله از خط تولید به محیط زیست بدون هرگونه تصفیه به ۵میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    غلامی تصریح کرد: همچنین ۳ نفر از متخلفین بابت ایجاد سد و مانع بر روی رودخانه با تور زیرآبی و لاکش مجموعأ به پرداخت ۱۵میلیون ریال وجمع آوری هرگونه موانع در مسیر رودخانه محکوم و نیز یک متخلف بعلت دفع و ریخت و پاش غیربهداشتی زباله حاشیه رودخانه به ۶ ماه حبس تعزیری تعلیقی و پاکسازی کلیه زباله های منطقه در حق دولت محکوم شدند.

    وی تصریح کرد: درخصوص شکار غیرمجازپرندگان متخلفین به پرداخت ۱۳میلیون ریال درحق دولت و ضبط سلاح غیرمجاز به نفع دولت محکوم شدند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18786

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *