×

رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس ۵۰ امام زاده برگزارگردید.

  • کد نوشته: 12533
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۳
  • 228 بازدید
  • ۰
  • مهدی بازدار با اشاره به اینکه عمل به نیات واقفین خیر اندیش از مهمترین وظایف اوقاف است ، تصریح کرد : هزینه های سخنرانی و مداحی و بعظا اطعام عزاداران در این ۵۰ بقعه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بوده که ازمحل نیات واقفین خیراندیش پرداخت گردیده است. برگزاری روضه حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها […]

    رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس ۵۰ امام زاده برگزارگردید.
  • مهدی بازدار با اشاره به اینکه عمل به نیات واقفین خیر اندیش از مهمترین وظایف اوقاف است ، تصریح کرد : هزینه های سخنرانی و مداحی و بعظا اطعام عزاداران در این ۵۰ بقعه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بوده که ازمحل نیات واقفین خیراندیش پرداخت گردیده است.
    برگزاری روضه حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل با حضور طلاب حوزه علمیه و ائمه جماعت شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان برگزار شد.

    رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل در حاشیه این برنامه بیان داشت : طرح سوگواره یاس نبوی در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در آستان مقدس ۵۰ امام زاده در دهه دوم فاطمیه برگزارگردید.

    مهدی بازدار با اشاره به اینکه عمل به نیات واقفین خیر اندیش از مهمترین وظایف اوقاف است ، تصریح کرد : هزینه های سخنرانی و مداحی و بعظا اطعام عزاداران در این ۵۰ بقعه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بوده که ازمحل نیات واقفین خیراندیش پرداخت گردیده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12533

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *