×

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل خبر داد: برگزاری بزرگداشت رحلت خدیجه کبری مادر امت در ۳۱ بقعه در قالب طرح ضیافت الهی

  • کد نوشته: 32065
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۳
  • 220 بازدید
  • ۰
  • رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل از برگزاری بزرگداشت رحلت خدیجه کبری مادر امت در ۳۱ بقعه در قالب طرح ضیافت الهی خبر داد . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،اشکوری با اشاره به فرارسیدن ماه پربرکت رمضان برنامه های اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل را تشریح کرد […]

    رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل خبر داد: برگزاری بزرگداشت رحلت خدیجه کبری مادر امت در ۳۱ بقعه در قالب طرح ضیافت الهی
  • رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل از برگزاری بزرگداشت رحلت خدیجه کبری مادر امت در ۳۱ بقعه در قالب طرح ضیافت الهی خبر داد .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،اشکوری با اشاره به فرارسیدن ماه پربرکت رمضان برنامه های اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل را تشریح کرد : طرح ضیافت الهی ، طرح سازمان اوقاف در ماه رمضان هر ساله بوده که در ۸۰ بقعه متبرکه برگزار خواهد شد .

    وی با اشاره به حضور مبلغان بومی و اعزامی از قم ، بیان داشت : برپایی نماز جماعت ، بیان احکام ، محفل انس با قرآن کریم ، تفسیر قرآن ، بیان احکام و پاسخ به سوالات و شبهات دینی جزیی از برنامه های این مبلغین در قالب خیمه های معرفت در بقاع متبرکه است .

    میرحسینی از برگزاری مراسمی ویژه برای میلاد کریم اهل بیت امام حسن خبر داد و بیان داشت : اجرای امینانه نیات واقفین ، برپایی سفره های افطاری ساده ، طرح مودت جهت بازسازی و تعمیر بقاع متبرکه را در ماه رمضان در برنامه این اداره خواهند داشت .

    رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل به تقارن لیالی شبهای قدر ، رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام پانزده خرداد اشاره کرد و گفت : ویژه برنامه شب های قدر در تمامی بقاع دو شهرستان برگزار خواهد شد و برنامه ویژه ایی برای بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد خواهیم داشت و تمام سعیمان بر برگزار کردن این ویژه برنامه ها بهتر از سال گذشته خواهد بود .

    متولی اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل به جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد و گفت : با توجه به انتقال سفارت آمریکا و جنایات سنگدلانه رژیم صهیونیستی روز قدس امسال بسیار حائز اهمیت خواهد بود و همه نهاد های انقلابی در کنار مردم لازم است در این راهپیمایی شرکت کنند .

    اشکوری در پایان از زحمات هیات امنا بقاع متبرکه تشکر کرد و بیان داشت : هیات امناها در اجرای طرح ضیافت الهی نقش بسازایی دارند و تمام سعی خود را برای برگزاری هر چه بهتر این طرح بکار بگیرند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32065

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *