×

رییس جدید اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان منصوب شد

  • کد نوشته: 59227
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۲
  • 187 بازدید
  • ۰
  • رییس جدید اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان معرفی شد. به گزارش گیل و دیلم ،صبح امروز سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان ، ضمن نشست با امام‌جمعه محترم لاهیجان ومدیر کل اداره اواقاف وامورخیریه استان گیلان گفت: مردم لاهیجان باتوجه به عقبه فرهنگی ومذهبی غنی خود ازگذشته به شکلی خاص با قرآن وائمه اطهار مانوس هستند […]

    رییس جدید اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان منصوب شد
  • رییس جدید اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان معرفی شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،صبح امروز سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان ، ضمن نشست با امام‌جمعه محترم لاهیجان ومدیر کل اداره اواقاف وامورخیریه استان گیلان گفت: مردم لاهیجان باتوجه به عقبه فرهنگی ومذهبی غنی خود ازگذشته به شکلی خاص با قرآن وائمه اطهار مانوس هستند و می توان از لاهیجان باتوجه به فعالیتهایی وسیعی که در مباحث قرآنی ومذهبی که ریشه در اعتقادات مردم دارد ، به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام یاد کرد .

    وی در ادامه به اهمیت و لزوم انجام کار فرهنگی و تقویت ایمان در جوانان تاکید کرد و یادآور شد: باتوجه به ورود فضای مجازی و تهاجم فرهنگی ،اداره اوقاف که همواره با مسابقات قرآنی و امور فرهنگی شناخته میشود ، نقش مهمی دراعتلا و انجام این مهم دارد.

    در ادامه این جلسه طی حکمی محمد صفایی به عنوان رییس اداره اوقاف شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل ، جایگزین حجت الاسلام حسینی شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=59227

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *